Lämmittelyvinkki pakkaspäivien ulkoiluun?

www.youtube.com/watch?v=Ry-Hya-ywTE

Avainsanat: lämmittely pakkaspäivä ulkoilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.10.2013 - 13:26

Olipas piristävä kappale, tuon laulun muistan joskus kuulleeni, mutta tuota filmipätkää ja koko elokuvaa muutenkaan en ole nähnyt.

Kysyjän kommentti

Kiitos, jo tuota katsellessa lämpiää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2013 - 09:45

Voi miten oli outoa nähdä Irwin noin nuorena! Enkä ole ikäni puolesta häntä nähnytkään, kuin jo keski ikäisenä ja vanhempana...no,elämää nähneenä muusikkona....Kiitos linkistä, josta en tiennytkään!

Meillä lämmittää takka mukavasti.Koira on jo lenkitetty, joten ulos menen vasta, kun koira taas siitä haluaa....Pysyn sisällä, jos vaan saan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2013 - 14:56

Lämmittäähän se toki polkkakin pakkasella siinä missä moni muutkin hyppely, joten ei kuin vain polkkaamaan jos kehtaa kun pakkaset paukkuu ja on oltava pihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.10.2013 - 08:11

lämpimät vaatteet riittää, moista elokuvaa en ole nähnyt, varmasti hyppelykin auttaa, jos villahousut on jäänyt kotiin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2013 - 19:29

villasta alle ja villasta ylle niin äkkiseltään nyt tarkenee ulos. Vaikka ei ole veilä kuin alkulämmittelyjä nämä pakkaset.