oletko koskaan turvautunut ruuan piilotteluun ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2008 - 08:07

En ole piilotellut ruokaa enkä herkkujakaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2008 - 22:35

hmm..herkkuja (karkkeja, suklaata yms) piilottelen asuntoon tämän tästä, mutta en ruokaa ainekaan muistaakseni.. =/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2008 - 04:12

En ole piiloitellut ruoka-aineita, mutta olen ollut menemättä kauppaan. Ei tule niin naposteltua kun jääkaappi ja ruokakomero ovat tyhjiä herkuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2008 - 09:30

Karkkeja tulee aina silloin tällöin piiloteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2008 - 09:44

nameja ja keksejä joskus kaapin takimmaiseen nurkkaan. yleensä piilotan kaikki hyvät masuuni , mutta se alkaa näkyä päällepäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2008 - 19:48

Itseltä herkkujen piilottelu on turhaa, koska ne löytyy aina. Jos niitä piilotella täytyy voi antaa sen tehtävän toisille. Ruuan piilottelu on riski ,varsinkin pilaantuvan ruuan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2008 - 20:13

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.11.2008 - 20:54

syömishäiriöisenä kyllä, toipuneena yrittänyt välttää kaikin keinoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2008 - 21:52

kakaroilta joskus aikanaan, itseltä ei tarttenu, kunhan päästää vähäksi aikaa irti niin joku vie

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 14:31

Ei kannata ostaa ja piilotella, itselläni on hyvä muisit joten muistan ne ja tulee syödyksi...
parempi on olla ostamatta turhan paljon herkkuja (suklaa on niiiin ihanaa!)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2008 - 21:44

Joskus aikoi sit lapsosilt jotain sen aikusii namei piilotellu, mutta mitä tarkoitat 'turvautunut' ruuan piilotteluun? Keneltä, itseltä, vai toiselta, ja miksi? Nälkäänsä pitää syödä, ja kaapis vaan sen verta einestä, josta nälkä lähtee, mieliruokia voi ostaa ja herkutellakkin voi tietty joskus... sellasel ns. ylimääräsellä, juu nou...