Paljonko "katumukset" ovat tulleet maksamaan?

Kuin ihmeen kaupalla olen onnistunut ostoissani, vain yksi takki ei ollutkaan sitä mitä luvattiin. Se onneksi maksoi vain alle 20 euroa.

Avainsanat: katumus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2013 - 22:24

Myyn kaikki itselle epäsopivaksi tai tarpeettomaksi osoittautuneet ostokset nettihuutokaupoissa eteenpäin. Tappiollehan niistä silti jää, mutta ei niin paljoa ja eivätpä ainakaan jää turhaan nurkkiin roikkumaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos, tuo on hyvä idea. Minulla kelpaa sukulaisille. Miniälle kelpaa kankaiksi. Aika vähän heitän keräyslaatikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2013 - 00:01

Toimin vähän Leo-sedän tyyliin, netissä on mennyt kaupaksi epäkelvot ostot, joita tosin onneksi ei enää kovin usein tule, tappiotkin kohtuullista luokkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2013 - 07:46

On tullut niitä huti ostoksia tehtyä paljon, annan yleensä eteenpäin jos jollekin sopii tai on käyttöä, aikansa kun kaapissa pyörii niin heitän pois jos ei ole jollekin sopinut, en koskaan rahaa laske noissa asioissa mutta virheistäni olen oppia ottanut ja katson paremmin mitä ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.10.2013 - 16:05

on mennyt kymmeniä tuhansia, mm. autohankinnat eivät ole oikein koskaan olleet onnistuneita, talokaupoissa on mennyt turhaan rahaa ihan vihreyttään ja liian innokkuuden takia, vaatteita on tullut ostettua kaappiin ihan liikaakin, kaikkea ei ole koskaan pidetty, joten lienee nekin niitä katumuksia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2013 - 18:46

Meillä "katumukset" eivät ole keventäneet kukkaroa harmiksi asti eivätkä kivuneet muutamia saturaisia isommiksi, sillä kuulumme Leo-sedän ja tannelin lailla niihin jotka myyvät epäonistuneet ostoksensa yleensä nettihuutokaupoissa, tai kaveriporukoissa saadakseen edes osan menetetyistä rahoista takaisin ja näin minimoitua tappion mahollisimman pieneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2013 - 23:31

En nyt keksi tähän hätään mitään. Mutta ehkä muutamia kymppejä on mennyt johonkin epäonniseen vaatteen ostoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2013 - 00:37

Malliset katumukset maksaneet jonkin veran ja ne toiset katumukset taivas maksanut,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2013 - 23:35

Iidan ostokset ovat juuri sitä hintaluokkaa, mitä minullakin ja eipä sitä sitten hirveästi kaduta, jos sattuu menettämään sen 20€ jonkun huonomman ostoksen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 10:27

Onhan tullut virheostoksia tehtyä vuosien saatossa, mutta ei nuo omaisuuksia ole maksaneet saattaa olla 20€ luokkaan.. kuuluvia..