Ostatteko paljon netikaupoista. Minä en ole kuin jonkun kirjan tai CD-levyn tilannut.

Avainsanat: pim pom.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2013 - 19:11

Harvemmin tulee ostettua, nykyään huvittaa tuokin jotta Citymarketissakin on nettikauppa, OK postikulut olmaiset jos haet lähi Citymarketista, miks tilaamaan kun saan nuo hyllystäkin.. enkä hae pakettia neuvonnan tiskiltä.

Kysyjän kommentti

Just niin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2013 - 18:09

Empä juuri, sillä vaatteita ostan mieluiten sovittamalla niitä ennen kaupantekoa. Muutkin tuotteet haluan nähdä mieluiten "luonnossa" voidakseni tarpeen niin vaatiessa kysellä myyjiltä niistä itselleni tärkeitä tietoja ennen ostospäätöksen tekoa. Sitäpaitsi: nettikauppoihin ei ole aina luottamista. Tuote jonka luulee ostavansa netistä toiveitaan vastaavana voikin olla kaikkea muuta kuin sellainen ja aiheuttaa tästä syystä runsaasti aikaa ja vaivaa vaativan palautusrumpan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.09.2013 - 21:12

Minulla on muutamat suosikkikaupat mistä tilaan. Lähinnä tuotteita mitä ei saa normaaleista kaupoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.09.2013 - 21:40

Hyvin vähän ostan mutta jotain kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2013 - 22:18

Lähes kaikki kamerat olen ostanut, kaikki akut, ja mitä niitä vielä onkaan - tuon kuvan helikopterin myös. Myös pari kirjaa ja kolme CD:tä. Eli aika paljon ostelen netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2013 - 20:36

Aika paljonkin olen tilannut netistä, sillä "kilpailutan" tuotteen ennen ostamista. Netin kautta hintavertailujen tekeminen on helppoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2013 - 12:23

Enhän minä osaa! Edes puheaikaa sieltä ladata!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2013 - 20:54

Kyllä tulee jotain osteltua, lähinnä matkat ja majoitukset tulee hankittua nettikaupan kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2013 - 19:52

Yves Rochrilta olen tilannut,kun ei myymälää enään ole kotkassa..
Olen hyväksi todennut kasvo-ja puhdistusmaito samassa..niin tulee silloin nassu puhistettua vaivattomasti.