Puhalletaanko yhteen hiileen saataisi tämä napsu kukoistamaan melkein kuin ennen?

Avainsanat: napsun liekki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2013 - 20:41

Kyllä ihan asiaa puhut sirkkaliisa..kyllä mennyt napsu hiljaiseksi.
Itelläni ei kyllä ole viimmeaikoina ollut aikaa..kun on ollut näitä hoidettavia kotona..laidasta laitaan..eli vauvasta vaariin asti..
Onneksi on kunto kestänyt..että on ollut mahdollisuus hoitaa näitä hoidettavia..

Kysyjän kommentti

Kiitos Liisukka, nyt menen hyvällä mielellä nukkumaan ja katson tuota vauvan kuvaa, saan hyvät unet. Toivotan kaikille napsun väelle hyvät yöt ja jatketaan sitkeästi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2013 - 09:17

Yritetään jo kovin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2013 - 09:58

Tottahan toki.. sillä sitähän tässä on jo kauemman aikaa yritetty tehdä.. saada tämä napsu kukoistamaan ei melkein, vaan yhtä komiasti kuin ennenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.09.2013 - 11:55

Miten se onnistuu, kun on tapahtunut oikein joukkopako täältä. Pitäisi värvätä uusia ihmisiä. Nuoret ei täällä viihdy ja vanhoja ei saa muuten mukaan. Ei ole tietokonetta tai aikaa tai kiinnostusta. Mutta yritetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.09.2013 - 00:31

eikun puhaltelemaan porukalla, ei auta valitella vaan osallistua aktiivisemmin jos haluaa enemmän toimintaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2013 - 20:20

Tuotahan me olemme yrittäneet jo pidemmän aikaa, ei vain ole tehonnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2013 - 16:34

Vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä... Olen ollut koko kesän enemmän tai vähemmän menossa, niinpä napsuttelu on jäänyt minimiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2013 - 23:12

Ihan hieno ajatus, mutta minusta tuntuu, että napsu jää tällaiseksi matkailuaihe-foorumiksi. Ihmiset osaa googlettaa jo hyvin itsekin.

Matkailukokemuksia ei taasen niin helpolla löydy googlettamallakaan.