Millä perusteilla valitset lomamatkakohteesi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2013 - 12:10

Valitsen lomakohteekseni mieluiten sellaisen paikan missä on tarjolla eniten valintahetkellä minua ja tulevia matkakumppaneitani kiinnostavia asioita. Valitsen matkakohteekseni myös mieluiten sellaisen paikan joka on minulle ja tuleville matkaseuralaisilleni entuudestaan tuntematon saadakseni nähdä ja kokea jokaisella lomallani jotain uutta ja outoa. Kolmas matkakohteideni valitaperuste on niiden hinta. Valitsen aina vain minun ja tulevien matkaseuralaisteni tulotsolle sopivia kohteita sillä en halua joutua yhdellekkään nälkäkuurille reissujeni vuoksi.

Kysyjän kommentti

Viisaita ajatuksia :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2013 - 06:43

En tarvitse käydä lomalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2013 - 07:23

Paikka, jossa en ole aikaisemmin käynyt on ensisijainen valintekriteeri, samassa maassa voin vierailla useamminkin, mutta en aina samassa kohteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2013 - 12:16

Minun lomakohteeni perustelu on paikka, joka on minule tuttu ja rakas. Rakkaideni luo. Keski-Suomeen.Etelän aurinko saa mollottaa sitä palvoville, pohjoisen pakkaset niitä kestäville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.08.2013 - 12:33

Aurinkoa ja lämpöä pitää olla, kun nämä talvet on niin surkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2013 - 17:37

Näin opiskelijana äkkilähtöjen perään tulee kytättyä, paikalla ei niin väliä, kunhan aurinkoon pääsee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.08.2013 - 00:52

ensimmäinen peruste on lähtö kotikentältä jos kyse on ulkomaanmatkasta, toinen on että kohteessa on kohtuu lämmintä ja se viimeinen tärkeä on hinta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2013 - 18:40

Mitäpä lomaa se eläkeläinen enään hakee, menee sinne minne posa ja mieli tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2013 - 19:14

Olen samoilla linjoilla tannelin kanssa. Maailma on paikkoja täynnä, en kahta kertaa samaan paikkaa mene, samaan maahan tietenkin kyllä. Sekä kotimaassa että ulkomailla tulee aika tasapuolisesti matkailtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2013 - 21:29

On ollut niin ihanat Kristiina Katariian risteilyt..että sinne mieli palaa..mutta uusille kohteille..(reitille)viime risteily oli kanarian saarten kiertäminen..
Vähän vaan hankala tilanne..koska pääsen lähtemään,mieheni sairauksien vuoksi..
Ainahan voi haaveille.