palolem ranta/goa bambumajojen hinnat

Avainsanat: goa intia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2008 - 14:06

www.indialine.com/travel/goa...beach.html

www.goa-beaches.com/palolem-...a.html#how

rantamajoja ja telttoja:
www.aseascape.com/

Lisätty: 14.11.2008 - 14:11

400 - 600 rupiaa/yö bambumajat, oli jossain keskustelupalstalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.11.2008 - 07:14

kiitos hyvistä tiedoista ja sivuista palisanteri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2009 - 07:57

Me varattiin netin kautta Goyam&Goyam majoilta rantamaja. Palvelu @-postitse on ollut kohteliasta. Kohta mennään. vuorokausi hinta on 2500-3000 rupiaa, riippuen onko maja sea facing vai ei. Jäljessä lainaus @-postista:
WEB SITE WWW.GOYAM.NET.
> >FRONT SEAFACING ROOMS ARE FOR RUPEES 3000 PER NIGHT, SEMI SEAFACING ROOM AND THE RST OF THE ROOMS ARE FOR RUPEES 2500 PER NIGHT BASIS. BAMBOO COTTAGES AT THE BACK THEY ARE WITH ONE DOUBLE AND ONE SINGLE BED, COST RUPEES 3000 PER NIGHT.
> >REST ALL ARE BEHIND EACH OTHER, ALL HAVING ENSUITE BATHROOM WITH WC AND SHOWER, SMALL VARANDHA IN THE FRONT.
> >WE DO HAVE HOT WATER SUPPLY THROUGH SOLAR WATER SUPPLY.
> >WE HAVE DOUBLE BED IN EACH ROOM WITH CLEAN SHEETS AND OVER COVER.BLANKET CAN BE GIVEN ON REQUEST.
> >MOSQUITO NET, MOSQUITO COILS, CANDLES WITH MATCH STICK IS PROVIDED.
> >WE HAVE VERY GOOD RESTAURANT WHERE PEOPLE CAN HAVE THEIR BREAKFAST, LUNCH AND DINNER.