Onko rakkausromaanien lukemisessa jotain väärää?.Mie tykkään lukea kartano romantiikkaa.

Romantiikka on ihanaa,myös kirjoissa.

Avainsanat: kirjat romantiikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2013 - 00:09

Ei todellakaan mitään väärää! Itse muistan, kun systerit luki Netta-sarjoja 70-luvulla. Lukeminnen kannattaa aina, rompsu, tieto, skifi. Mistä kukakin tykkää. Minä luen suurinpiirtein kaikkiea,mutta paras on Aku Ankka. On siinäkin sitä romantiikkaa. Ja elämän meininkiä. Seikkailua. Ja mustasukkaisuutta.

Kysyjän kommentti

Pidän myös historiallisista romaaneista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2013 - 20:46

Ei ole mitään väärää.
Itse en tosin oikein niitä jaksa lukea, koska tuntuu, että kun on lukenut yhden, on lukenut kaikki.Eikä niistä juurikaan saa uutta tietoa....Mutta sellaista rentouttavaa ja "aivot narikkaan " lukemista ne kirjat ovat ja varmasti tehokkaita rentoutumisen ja pään tyhjentämisen apuvälineitä :) Ja lukeminen on aina hyvästä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2013 - 21:41

Lukemisessa ei ole mitään väärää, itse olen dekkareiden ystävä ja etenkin loma-aikoina luen niitä paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.08.2013 - 03:47

ei varnasti ole mitään väärää, jos ei innostu lukemaan päivät pääskytysten tai jotain sinne päin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2013 - 09:49

Ei, ei ja vielä kerran ei! Pääasia, että lukee jotain, vaikkapa vain noita mainitsemiasi rakkausromaaneja, sillä lukeminenhan sivistää, lisää sanallista ilmaisukykyä ja täyttää elämän "luppohetket" järkevällä tavalla, Miten siis rakkausromaanien lukemisessa voisi olla jotain väärää? Ei mitenkään, ellei sitten sekoa, ala kuvittelemaan olevansa jonkun lukemansa kirjan päähenkilö ja ryhdy elämään elämäänsä hänenä. Näinhän sinulle ei koskaan käy? Eihän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2013 - 13:48

Mitäs väärää siinä on kun vain miellyttää, mutta minulla on se aika jo mennyt ohitse.
Kyllä sitä nuorena kaikki Nyyrikit ja muut lehdet luettiin joskus salaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.08.2013 - 22:12

Mitäs väärää siinä olisi. Lukemista varten niitä kirjoja painetaan.