Sijoittajat. Kannataako kultaan sijoittaa tänäpäivänä?

Jos niin onko ideoita?

Avainsanat: maailmantilanne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2008 - 07:58

Mielestäni kulta on kohde johon kannattaa sijoittaa. Harkot ja etenkin kultarahat ovat "kovaa valuuttaa". Ole kuitenkin ostojen kanssa tarkkana, käytä vain hyväksi tunnetujen, luotettavien myyjien palveluita. Muistathan myös, että kultakin yleensä kuuluu pitkäaikaisiin sijoituksiin.

Kysyjän kommentti

Hyvin perusteltu vastaus.Aina pitää olla tarkkana ja varsinkin lukea vaikka suurennuslasilla se pienellä kirjoitettu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2008 - 21:36

Maailmanlaajuinen finanssikriisi on saanut monet sijoittajat siirtämään varojaan arvopapereista kultaan. Näpit ovat palaneet tässä leikissä: kullan hinta on romahtanut peräti 17 prosenttia lokakuun aikana.

www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=1614651

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2008 - 06:44

KYLLÄ KANNATTAA,OSTA HARKKOJA,TAI KOLIKOITA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2008 - 11:12

Kilokin kultaa on hyvä apu köyhässä talousessa. Kannattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2008 - 14:11

Kannattaahan siihen sijoittaa. Auta, palvele ja huomioi . Hyvä mieli helpottaa varmasti heikommassakin maailmantalouden tilanteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2008 - 21:58

sijoita ekologiin valintoihin tuntuu että obamakin on lähdössä tälle linjalle ja muuthan tietenkin seuraa; puu,uusiutuvat luonnonvarat...