Oletko saanut lääkkeistä sivuvaikutuksia..että pitänyt lopettaa lääkitys?

Lisätty: 26.07.2013 - 23:06

Mitkä on ollut oireet,jon näin on käynyt?

Avainsanat: lääkeiden sivuvaikutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2013 - 05:28

Ihan tavallinen Burana ja naistentauteihin määrätty Flagyl. Kumpikin aiheutti hengenahdistusta ja kurkkutorven turpoamista. Jäi lääkkeiden syönti siihen, hyvä ettei tullut sairaalakeikka. Nykyään lekuripapereissani lukee, että ko. lääkeaineita sisältäviä ei minulle ei saa antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2013 - 09:04

Lapsena sain "sivuvaikutuksia", kun rakastava isoäitipuoleni antoi minun juoda Sir.Ephedrin-nimistä yskänlääkettä koko pullollisen. Oli varmasti eka humalani - olin silloin noin 6-vuotias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2013 - 10:53

Benisiliinissä minulla on ollut jo vuosia kiintiö täynnä, jos yhdenkin pillerin otan tulen kauttaaltaan punaiseksi vartissa ja arvaas vaan kuinka paljon nuo läiskät syhyy..

Aspiriini on taas etten voi ottaa ainuttakaan ( vaikka olisi veren ohentajana todella hyvä) minulla alkaa heti vatsa polttamaan..

nämä on ainoat mitkä tiedän..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.07.2013 - 07:50

olen joutunut lopettamaan sivuvaikutusten vuoksi tai vaihtamaan oikeastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2013 - 19:38

Penisilliini on aiheuttanut kunnon ihottuman, se on kiellettyjen listalla osaltani, nuorena sairastin paljon angiinoita ja penisilliini oli siihen peruslääke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.08.2013 - 11:08

Olen ASA allerginen joten en voi ottaa mitään muuta kuin paracetamolia. Nukutusten yhteydessä minulla annetaan suojalääkitys etten reakoisi vääriin aineisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2013 - 20:02

Olen Tramalista saanut kovat sivuoireet, jos terävä puukko olisi lähellä ollut olisi vainajia tullut.
Mutta Luojan kiitos tajusin sen tilan itse