Arvaa itkettääkö?

Oma autoni on peltikorjaamolla ilkivallan takia. Sain käyttööni 1200 km ajetun vuokra-auton, minkä kuvasin joka kantilta heti kun sain pihalleni sen. Sillä kävin tänään yhdistetyn sairaala/työkeikan. Kun tulin kotia, kiersin auton. Apumiehen puoleisessa takaovessa lommo! Melkeimpä tiedän millä parkkipaikalla siihen on pamautettu toisen auton ovella. Syyllistä on turha huudella perään - itse maksan viulut. Tulee kalliiksi se omaan autoon tehty tahallinen ilkivalta + plus vielä tämän uuden auton omavastuu. Vihaan tuollaisia ihmisiä jotka eivät välitä mistään mitään.

Lisätty: 11.07.2013 - 21:16

Nyt Idan henki pihisee ja hyvin pahantahtoisesti. Hyvin, hyvin on henkinen tällä hetkellä.

Avainsanat: ilkivalta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 12.07.2013 - 08:39

kyllähän tuommoinen itkettäisi vähän isompaakin miestä, toivottavasti asia unohtuu pian kun ei kuitenkaan henkilövahinkoja ole tullut, rahan meno harmittaa aina :(

Kysyjän kommentti

Kiitos, meidän isiä nauratti vahinkoni. Ei ole vielä tullut laskua vuokraamolta - huh, tietysti ottavat sen täyden omavastuuosuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2013 - 22:04

Uskon, että suututtaa, olen itsekin kokenut samantyyppisen kuvion.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2013 - 23:42

Olen monesti miettinyt, että miksiköhän autojen ovien reunoihin ei laiteta jo tehtaalla semmoisia pehmusteita, ettei kolhuja tulisi niin helposti. Autotarvikeliikkeissä myydään itse asennettavia pehmustetarrapaloja, mutta ne ovat aivan liian pieniä, eivätkä arvatakseni juurikaan estä kolhujen syntymistä. Oven reuna pitäisi jo alun perin muotoilla niin, että siihen mahtuisi kunnon pehmuste.
Jokaisen pitäisi toki olla niin varovainen, ettei kolhuja syntyisi, mutta kun niin ei valitettavasti ole, voisivat autovalmistajat kantaa kortensa kekoon. Suuresta lisähinnasta tuskin olisi kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2013 - 08:36

Leo-setä yllä puhuu NIIN asiaa.Se, joka tuon asian ratkaisee, saa taatusti patentin keksinnölleen.

Hitsin huono tuuri sinulla Iida. Puhisen täällä myötätunnon kiukusta minäkin....Toivottavasti kolhijaa kiusaa huono omatunto ja pitkään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2013 - 08:37

Taatusti suututtaa eikä syyttä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2013 - 20:08

Joissakin auton ovissa menee sellainen kumilista pituussuunnassa. Se on uloimmassa kohdassa ovea ja kun toisen auton ovi sattuu siihen, se vain ponnahtaa takaisin. Itsekin "hyödynnän" sitä joskus, kun minullakaan ei ole sitä reunalistaa pehmukkeena. Sellainen pitäisi olla kaikissa autoissa, jotta kolhuja ei tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2013 - 09:54

Varmasti itkettää. Mutta onneksi rahalla selviää, vaikka ei se paljoa lohduta silloin, kun syy ei ole itsessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2013 - 23:15

Ei taida itku auttaa, mutta voihan sitäkin kokeilla jonkinlaisena lohdutuksena.