Täällä on hiljaista nykyisin. Johtuuko se minusta, sinusta vai muista?

Lisätty: 31.05.2013 - 23:10

Mistä lie tullut ruoka ja juoma aiheeksi, en todellakaan sitä valinnut.

Avainsanat: hiljaista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.06.2013 - 20:28

Eiköhän se johdu meistä kaikista - ei talvella ollut kovinkaan paljoa vauhdikkaampaa vaikka ihmiset varmasti istuivat enemmän iltojaan sisällä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2013 - 23:23

Taitaa johtua kesästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2013 - 01:19

Luulisin kanssa, että tämä hiljaisuus johtuu kesästä,kaikki haluavat olla ulkona mahdollisimman paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2013 - 10:46

Vastaan tähän kysymykseen aivan samoin kuin 16.5. idalle eli,että sama syyhän se muutkin napsuttelijat pitää poissa tietokoneelta kuin minut itsenikin. Kesä, kärpäset ja auriko. Siinä syy napsulaisten hiljaiseloon. Oleilen itse ainakin näin kesäisin enimmät ajat mielummin ulkona kuin sisällä ja koneen äärellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2013 - 16:08

Kyllä Suomen kesästä on otettava kaikki irti ja silloin ei oikein tänne ennätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2013 - 16:37

Se on nyt kesä ja vähemmän ollaan sisällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2013 - 23:02

Kyllä pihahommat vievät paljon aikaa,että ei ennätä paljon napsutella..ja kyllähän surukin minut masensi,että ei kyllä jaksanut hupailla koneella..nyt taas kuminkin surut on surtu..ja iloa tuo elämään tämä vatasyntynyt(pikku äijä)tästä se alkoi sitten neljän polvi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2013 - 11:17

Et ole syönyt suolistokaasuja aiheuttavaa ruokaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2013 - 15:54

Kaunis ilma varmaankin pitää ihmiset pois ruudun ääreltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.06.2013 - 19:18

taitaa olla kesä ja lomareissut haittona, sadepäivinä varmaan joutaa paremmin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2013 - 19:04

Minusta ei ainakaan,kävin just suihkussa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2013 - 21:36

Minulla on ollut kiireitä, ei ole ajatus ehtinyt napsuun. Liekö se taannoinen bittihyökkäys pelottanut toiset pois eivätkä ole palanneet?