oliko v 2013 miss suomi kaunein mielestäsi vai oliko joku toinen lähellä sydäntäsi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2013 - 08:54

Silloin, kun Lola O valittiin missiksi, katselin kai viimeisen kerran niitä kisoja.Aika on mennyt missikisojen ohi....Ja näitä vastaavia kisoja eri nimikkeellä on jo vaikka kuinka paljon ja joka kaupungissa...Ei vaan kertakaikkiaan jaksa kiinnostaa . Eikä niiden perässä pysy, vaikka yrittäisi, että kuka voitti nyt minkäkin kisan.Ennen oli selkeästi vuoden esillä se missi kolmikko ja se edusti.Nyt ei perässä pysy...Olen siis luovuttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2013 - 10:22

En katsellut kuin edellisiä F1-kisoja ja haastattelivat Aki Hintsaa jonkun formel tallin suomalaista lääkäriä. Siinä yhteydessä tuli selväksi että hänen tyttönsä osallistuu tuleviin missikisoihin.

Lähteet:
www.iltalehti.fi/viihde/2013...8_vi.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2013 - 17:55

Eipä ole tullut noita karkeloita seurattua, joten ei löydy suosikkiakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.05.2013 - 23:11

Harmillisesti meni ohi - luin että missi on valittu. En edes tiedä minkänäköinen hän on.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.05.2013 - 23:57

en tiekä kuka valittiin missiksi tai ketä oli ehdolla, mutta arvelen että voittaja oli ihan nätti likka, kait ne vielä naisia/tyttöjä ovat kaikki, ainakin toivon niin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2013 - 00:11

Katsomatta missikisat jäi joten kommentoimatta voittajan ulkonäkö myös jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2013 - 11:31

En nähnyt missikisaa, eikä kiinnostakaan moiset markkinat. En missin kuvaakaan ole nähnyt, joten ei mitään tietoa kauneudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 18:43

Auts nuo jäi vahongossa katsomatta ja ei nuo missikisat ole enää kuin ennen joten en paljoa hävinnyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 21:15

Etukäteen hyvä varustus.