Kokemuksia jo kerran juurihoidetusta hampaasta ja siihen uudelleen tulevasta jomotuksesta?

Avainsanat: juurihoidettu hammas jomotus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2013 - 11:35

juu käynyt noin ja 10 päivän piimä ja viilikuuri ja lopuksi hampaan menetys..

Kysyjän kommentti

Juurihoito tehtiin kyseiseen hampaaseen 5 v sitten.... Ja nyt alkoi vaivata ja todettiin kuvauksen jälkeen, että halki koko hammas! Ja kun löytyi vielä mätäpesäke juuren alta... Oli se hammas sitten tullut tiensä päähän . Pois otettiin ja siihen loppui vaivat! Onneksi hampaasta jäänyt kolo niin takana, ettei näy :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2013 - 19:29

Kyllä on, ja ikäviä sellaisia, juurihoidetun hampaan jomotus paljastui mätäpesäkkeeksi hampaanjuuren alla, se tiesi hampaan menoa ja implantin laittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.05.2013 - 21:45

Eipä ole noin ikäviä kokemuksia. Onnistunut on aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2013 - 16:29

Tietää uutta hammaslääkäissä käyntiä,siellä on varmaan märkäpesäke.Toivon,että kuitenkin paranee.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.05.2013 - 00:03

on taidettu tehdä puhdistus huolimattomasti, itse pelastuin moiselta kohtalolta ihan vahingossa kun otettiin kuvat, niistä näkyi että paikan alle on jäänyt jotakin möhnää, paikka piti ottaa pois hammas putsata ja laittaa uusi paikka, harmi että huonolle hammashoidolle ei ole mitään takuuta :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2013 - 11:26

Samoin on käynyt minulle. Mätäpesäke löytyi juuren alta. Uusi hoito ja tuplamaksut. Ei kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 14:16

Minä kompastuin kissaan, kaaduin, löin etuhampaani, joka kuolettui. Hammaslääkärissä pitkillä neuloilla kaivettiin kuollutta juurta pois. Ei sattunut, kuollut kun oli. Mutta tulehdusten ehkäisemiseksi laitettiin aina antibioottia hammasonteloon. Monta kertaa. Ei tulehtunut. Ei ole vielä "piipunreikää" tehty, (eli hammasta poistettu) koska hammas on hyväkuntoinen ja hammasluu hyvä.Ja vieläkin iloisesti hymyilen.