Ei muotitietoinen kysyy, mikä väri on muodissa pukeutumisessa?

Avainsanat: muoti pukeutuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.04.2013 - 01:52

Muodista viis. Se mikä omissa silmissä näyttää hyvältä - se on oikea väri ja malli.

Kysyjän kommentti

Näinhän se on. Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2013 - 23:57

En minäkään mikään muotitietoinen ole..mutta olen huomannut kaupoissa mitä olen käynyt,että todella värikkäitä taitettuja värejä vihreää ja punaista muuneltu ihme väreiksi(pinkkiä ym)...todella loistavia..että näkyy jos sellainen väri on päällä..
Kiitos ei ainakaan minulle niitä värejä..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 13.04.2013 - 01:13

muotitietoinen ei kysy mitään, vaan pukeutuu haluamallaan tavalla, muut sitten matkii ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2013 - 07:12

Onneksi nykyisin hyväksytään persoonallinen pukeutuminen oli sitten muotia tai ei, mutta kevään värit näyttävät olevan raikkaan keväisiä ja värivalikoimaakin löytyy joka makuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2013 - 09:46

Smaragdin vihreä sävy 17-5641, jos muotiblokeihin-ja kirjoituksiin on uskominen, on tämän vuoden hittiväri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2013 - 10:28

Kaikki pastellit kai tekee tuloaan kesäksi? Mutta niistä viis.Eikö sitä halua pukeutua sellaisiin väreihin, kun omalta tuntuu? Toisaalta poikkeaminen omista tyypillisistä värivalinnoista voi joskus piristää kummasti! Osta vaikka värikäs huivi yksivärisen vaalean/tumman takin seuraksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2013 - 18:39

Muodista en piittaa mulla omat lempivärit joita suosin joten sen mukaan minä menen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2013 - 14:34

Muodista en tiedä enkä väreistä, mutta oman kukkaroni salvon ja käyttövaran tiedän, mihin on varaa ja mihin ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2013 - 20:58

Väriavaruus on ääretön ja kaikkien saatavilla. Henkilökohtaisesti suosin kaikkia värejä kunhan harmonia pysyy jotenkuten kasassa. Pääasia on, että viihdyt itse väreissäsi ja olet oma itsesi.
Ihmisyys on meitä kaikkia ja siksi olemme mielenkiintoisia sekä tulemme ehkä toistemme kanssa toimeen.