Oletko innokas kilpailuihin osallistuja?

Lisätty: 07.04.2013 - 23:22

Paras palkinto mitä olen voittanut oli Kympin myymälään 500eron lahjakortti.

Avainsanat: kilpailuihin osallistuja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2013 - 14:30

Kyllä osallistun ja usein voitankin.. mutta matka ois aina haaveena mut sitä ei ole tullut, polkupyrää, kirjoja, DVD elokuvia, ruokaa ja lahjakortteija kauppoihin...

Kysyjän kommentti

Kiitos..Sinulla ollut hyvä tuuri..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.04.2013 - 05:13

Kyllä olen, nettikilpailuihin usein tyrkkään nimeni ja voittoja on tullut kiitettävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.04.2013 - 07:03

aika usein osallistun, mutta en ole koskaan voittanut mitään, joten arvelen että niitä palkintoja ei ole tai niitä ei arvota vaan annetaan jollain muulla syyllä, esim. jos tilaat lehden voit saada sen palkinnon, mutta jos et tilaa, osallistut "arvontaan" ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2013 - 11:53

Kyllä olen sillä milläpäs sitä muuten köyhä, jolla ei ole edes suurperintöä tiedossa, voisi rikastua edes teoriassa kuin sillä suuren suurella kilpailuvoitolla jota miltei kaikki kilpailuja järjestävät niihin osallistuville lupaavat, mutta jota en vielä ikäväkseni ole kuitenkaan saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.04.2013 - 13:11

Nettikilpailuihin olen osallistunut muutaman kerran. Niistä olen saanut vain julmetun paljon roskapostia seuraamuksena. Palkinnoista ei tietoakaan. En osallistu enää mihinkään nettikisaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.04.2013 - 13:48

Harvoin - eivät ne ole minulle suosiollisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2013 - 18:30

Minulla on uskomattoman huono arpaonni.Eli ei ole tuuria, vaikka osallistunut useasti olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2013 - 21:00

Joskus osallistun, mutta huonolla menestyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2013 - 21:42

Jsokus tulee osallistuttua,kerran menimme ystävien kanssa matkamessuille ja osallistuimme kaikkiin mahdollisiin kilpailuihin,mutta kukaan ei voittanut,paitsi minä voitin vuoden viini-kirjan,matka oli kyllä päämääränä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2013 - 20:02

en ollenkaan ja nytkin pyrin vastaamaan napsuun hyvin lyhyesti, jotta jää aikaa muuhunkin hömppään.