Egypti: Kannattaako snorklaus välineet (räpylät/maski) ostaa Suomesta vai saako perillä ostettua/vuokrattua?

Avainsanat: egypti makadi bay snorklaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2013 - 00:44

Yleensä neuvotaan ostamaan jo etukäteen kunnon kaupasta oma sellainen, joka istuu kunnolla kasvoihisi. Sieltä ostetut halvat eivät kestä käytössä, mutta sieltäkin jostain kuuluu löytyvän, jopa sopivaa kameraa vuokrataan ja kuvat saa poltettuna DVD:lle.

Googlaa sanoilla makadi bay snorkels tai makadi bay snorkel rentals jolloin voit avata sivut "suomennettuna" Käännä tämä sivu -toiminnolla.
sivuista esim.
www.tripadvisor.com/ShowTopi...Sinai.html
tai
www.tripadvisor.com.sg/ShowT...Sinai.html

Tässä eräs kartta jostain sieltä
r2---sn-4g57kuez.c.bigcache....direct=yes

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2013 - 10:41

Mulla oli omat Punaisella mrellä,koska tykkään käyttää omaa maskia,enkä muiden syljeskelemää...Vaikea sanoa saako ostettua/vuokrattua Makadi Bayssa,Jordaniassa oli kuninkaallinen alankauppa,josta löytyi vaikka mitä,mainiot uimakengätkin,koska oli merisiilejä rannoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 14:40

Kyllähän noita saa vuokrattuakin mutta omat on taatusti mukavimmat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2013 - 17:41

Voi vuokrata paikanpäältä esim. uimarannoilta. Päivävuokra loppuvuodesta oli 20 Egyptin Puntaa.
Jos menee päiväksi merelle retkelle niin ainakin Grazy Waves Triton Beachin rannassa antaa maskit mukaan, eli sisältyy retken hintaan. Oli marraskuussa muistaakseni noin 300 Egyptin Puntaa.

Lähteet:
Paikanpäällä todettu