Tammikuussa lomalle gran canarialle(maspalomas). Onko gran canarialta järjestetty kuljetuksia eläinpuisto loroparkkiin tenerifall

Avainsanat: gran canaria espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2008 - 15:59

Eiköhän noita lauttoja kulje saarten välillä. Ensin Teneriffalle Puerto De La Cruz ja siellä vaikka katujunalla eikä taksikaan maksa montaa euroa.Jos menet niin käy ehdottomasti katsomassa merileijonien esitys.Hauska ja erikoinen.Hylkeitä löytyy Suomestakin.Näkemisen arvoinen eläinpuisto.Voit myös kysellä matkanjärjestäjältä minkälainen lauttaverkosto Kanarialla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 19:26

Täydellinen turistipaikka-kaikki järjestyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2008 - 07:42

Garan Canariallakin on lintupuisto, tosin ei delfiinejä ym. Lauttamatka ensin Teneriffalle tai lento. Omatoimimatka.

Lisätty: 12.11.2008 - 07:44

Gran Canariallakin -piti sanomani-.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2008 - 13:37

www.viator.com/tours/Gran-Ca...-3042LPA24
Tenerife and Loro Park päivämatka Gran Canarialta. Hinta 95 €/hlö
Tiistaisin.
Lähtö aamulla n. klo 7
Takaisin n. klo 21 illalla.
Haetaan Puerto Rico and Puerto Mogan hotelleista.
Kun varaat matkan saat tarkemmat tiedot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 14:42

Finnmatkat järjestää matkoja myös. Ainakin niiden netti sivuilta löytyy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 17:56

Gran Canarialta tehdään retkiä Teneriffan Loro Parquen puistoon. Ainakin Finnmatkojen esitteissä mainostetaan tätä kansainvälistä retkeä. Aikuisen hinta oli 100 € paikkeilla ja lapsi taisi olla 60 €. Näihin sisältyy siis kuljetukset (bussi ja lautta) sekä sisäänpääsylippu. Itse olisimme halunneet mennä retkelle mutta se oli peruttu myrskyn takia. Aallot ovat aika hurjia myrskyllä joten emme olisikaan halunneet meren armoille lähteä. Huomioikaa että toinen kansainvälinen retki on semmoinen jossa on ensin Teneriffan saarikierros ja vasta sitten mennään puistoon, joten mielestäni puistossa aikaa jää aikaa olla aika vähän. Esitteestä päätelleen siellä on kuitenkin ´todella paljon nähtävää. Gran Ganarialla on myös Palmitos park jossa on lähinnä kaloja ja lintuja ja muutenkin aika vaatimaton paikka, mutta äskettäin sinne on avattu myös hieno uusi delfinaario. Nyt helmikuussa 2010 näytökset olivat vielä harjoitusnäytöksiä, koska delfiinit olivat olleet siellä vasta nin vähän aikaa, mutta oli kuitekin hieno esitys. Lippujen hinta saattaa nousta kun delfinaarion viralliset näytökset alkavat.