Soitetaanko teille usein, että avain jäi kotiin tai on hukkunut ja menette avaan oven vaikka kesken työpäivän?

Avainsanat: avain hukkunut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2013 - 19:07

Eipä soitella, koska meillä on kolmessakin paikassa vara-avaimia hätätilan tullen :) Yksi avain piilotettuna tontillemme ja 2 muuta sukulaisilla.Hyvin on toiminut tähän asti!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.03.2013 - 21:48

Kukapa minulle nyt soittaisi. Yksin asun, enkä toimita talonmiehen virkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2013 - 22:36

Jos avain hukkuu, niin oma vika ja soittelen huoltomiehen apuun, muita hukkaajia ei huushollista löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.03.2013 - 23:09

ei onneksi, ainakaan vielä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2013 - 23:28

Ei sillä perheessämme ei onneksi ole avaimia hukkaavia, tai lukon taakse jättäviä asukkeja ja, rivitalossa kun asumme niin, naapureihinkaan ei avaimillamme pääse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 12:44

Meilläkään ei ole enää avaimia hukkaavia tai kotiinjättäviä - sekin aika kyllä tuli joskus koettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 15:23

Ei enää joskus kun lapset olivat pieniä tai asuivat jo omassa asunnossaan ( olivat tuoneet meille vara avaimen tällaisia tapauksia varten).

Kerran kävi kun olimme matkoilla, ja eräs lapseni oli koiravahtina matkan ajan meillä, ja unohti avaimet sisälle, ja talonmies ei oikein uskonut moista niin jouduimme lähettämään viestin jotta saa päästää sisään. Nykyisin kun lähdemme matkoille ilmoitamme talkkarille ketä meillä asuu matkoilla ollessamme sen aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 17:13

Joskus harvoin tytär on soittanut..että hakee meiltä vara-avaimen...
Itse en kylä tarvi mennä availemaan..
Meillä on vara-avain jemmassa..jos sattuu tarvimaan,ja aina joskus kyllä on tarpeen..jos vaikka ovi pamahtaa vahingossa kiinne..eikä mieheni ole kotona..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2013 - 18:58

ei koskaan kukaan eikä milloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2013 - 21:41

Mein isi tietää missä on vara-avain.