te , jotka käytätte Hotmail tiliä,, onko vaihtunut kysymättä Outlook-tiliksi. Minulla on ja en pidä siitä yhtään, en osaa käyttää?

Avainsanat: hotmail-outlook

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2013 - 18:00

Olen joskus vuosia sitten käyttänyt hotmailia, mutta päädyin gmailiin ja siinäkin minulla on kaksi tiliä. Toinen on "virallinen" ja toinen mihin ohjaan jotkut hömppäpostit.

Tuttavalleni kävi niin, ettei muista hotmailin salasanaa ja olen yrittänyt auttaa asiassa, mutta vaikeeta on kun ei muista mitä siellä on tehnyt ja kenen kanssa... Eikä ihan oo jyvällä mitä ne kysymykset tarkoittaa.

Varmasti opit käyttämään Outlookia. Samalla periaatteella toimii kuin muutkin sähköpostit. Rauhallisesti vain etenet asian kanssa. No hätä.

Kysyjän kommentti

Kiitos Pipsa, kyllä minä jotenkin sohraan sen kanssa, mutta on se aivan eri kun entinen, kirjoitustilakin on pieni, enkä löydä mistä mitään tekisin. Ei minulta kukaan lupaa kysynyt kun se vaihtui, voin kirjautua hotamiliin, mutta se on outlook. Valitan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2013 - 19:11

Voihan sinua Sirkkaliisa,kun olet pulassa..Toivon mukaan opit käyttämään..En kyllä pitäsi minäkään..jos yhtäkki muutuisi muuksi...kun on huono oppimaan iäkäämpänä uusia asioita.
Minulla on ollut Luukku koko aika..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2013 - 21:25

Minulla oli, tai on kai se vieläkin, mutten ole käyttänyt moneen vuoteen. Jostain syystä ei suostunut kunnolla toimimaan. Pitääkin käydä katsomassa tilanne että millaiseksi on muuttunut vaiko hävinnyt kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2013 - 22:44

Ei ole hotmailia, mutta eilen kun siirryin windowsin messengeristä skypeen hävisi se messenger sekä sähköpostini. Älysin sitten ladata ne uudestaan - ja kaikki oli tallella kummassakin kun avasin uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.02.2013 - 23:20

on muutama hotmail tili, mutta ei ne kyllä miksikään ole muuttuneet, on siellä tainnut mainos olla että haluatko muuttaa jne. mutta en ole reakoinut mitenkään, outlookki on ihan hyvä jos sen saa toimimaan, voisiko riippua siitä mitä käyttöjärjestelmää koneessa käyttää? ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 07:04

Päivityksen yhteydessä se miehelleni tuli, minä nyt vielä välttelen sen ottamista, oli vähän hankalan näköinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 08:49

Miulla on edelleen hotmail.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 11:26

Ei ole koskaan ollut,siinähän on ollut ongelmia.suosittelen kaikille G-mailia,suuri ja selkeä.Suuri siis kapasiteettia löytyy ja kuvia voi lähettää muutamia kappaleita samassa e-mailissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 14:40

Poikani otti tämän käyttöönsä ja kehuu todella hyväksi itse en ole moiseen mennyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 19:50

Hotmail -tili on vielä olemassa, ei tosin käytössä.