Kun menet oikein elokuvateatteriin,katsotko kotimaista,amerikkalaista tai eurooppalaista elokuvaa mieluiten?

Oma valinta on eurooppalainen filmi ;-)

Avainsanat: kotimainen amerikkalainen eurooppalainen elokuvat elokuvateatterissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2013 - 16:30

Jos elokuva on hyvä, niin maalla ei ole merkitystä, jokaisessa näistä tehdään laatuelokuvia ja myös kaikki tekevät täyttä soppaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2013 - 13:36

Jaahas....En taida pahemmin katsoa lähtömaata, jos leffa muuten kiinnostaa...Viimeisimmät ihan teatterissa käydyt ja nähdyt leffat ovat Hobit 3D lasien kera (olipa muuten upeasti tehty!) ja Tie pohjoiseen (hyvähän sekin oli)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2013 - 15:31

Jotain muuta kuin kotimaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2013 - 18:27

Taidan kallistua Amerikkalaisiin 3D elokuviin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2013 - 20:24

Jos menisin, niin hyvä eurooppalainen , mieluimmin saksalainen jännäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 11.02.2013 - 22:26

tulee nykyään käytyä niin harvoin että ainoastaan houkutteleva kotimainen houkuttelee lähtemään, nytkin on 7 lippua hyllyssä käytämättömänä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 00:57

Kun menen elokuvateatteriin katson kotimaista, eurooppalaista ja amerikkalaista elokuvaa yhtä mieluusti. Saatampa joskus istahtaa jollekulle elokuvateatterin penkeistä katsomaan myös edellisiä eksootisimmistakin maista tullevia elokuvia, sillä minulle ei ole väliä sillä mistä maasta elokuva tulee silloin kun sen aihe kiinostaa ja haluan nähdä sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 15:55

Totta kai kotimaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2013 - 10:50

Viimeksi kävin katsomassa kotimaisen Prinsessan. Joka on nykyään DVD:llä. On se tunnelma ihan toinen, kuin kotisohvalla. Vanhemman pojan kanssa käytiin aikoinaan katsomassa Toy Story. Oli mahtava animaatio-elämys, tuntu kuin itekkin olisit siinä leffassa sisällä. Ei sillä tekijämaalla niin väliä, jos aihe on todellinen ja koskettava. 007, en katso edes televisiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 19:59

Ei tule käytyä elokuvissa. Lentokoneessa katsoin sen Tie pohjoiseen. Pidin todella paljon siitä.