Oletko tehnyt vertailuja eri hintaisten paristojen kanssa?Seuraan halpis paristojen kulutusta/kestoa hiiressä ja näppäimistössä

Avainsanat: halpisparistot kesto kulutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 07.02.2013 - 03:41

minä mittaan paristot ennen pois heittämistä, kelloihin kelpaa muista vempeleistä jääneet käytetyt paristot, näyttää siltä että kun jokin koje pysähtyy, siellä sisällä esim. yksi kolmesta patterista on lähes tyhjä, muilla kahdella seinäkello raksuttaa vielä vuoden päivät ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2013 - 05:31

Enpä ole vertaillut, viimeksi ostin paketin halpisparistoja ja mutu-tuntuma on,että niitä joutui tiheämpään vaihtamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2013 - 07:24

Halpisparistojen lyhyt ikäisyys on tullut testattua, mutta harvoin tarvitsen miyä nyt kellojen ja kaukosäätimien vaihtoon ja niihin ostan nuo Durasellit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2013 - 07:29

Ei ole paristoja on akut ja tuplana ei lopu kun muistaa heti vapaana olevat ladata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2013 - 08:36

Kyllä ne on testattu, nykyään käytämme vain uudelleen ladattavia paristoja ja niissäkin on laatueroja, tulee halvemmaksi laadukkaan tuotteen käyttö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2013 - 12:37

Taitaa olla enempi käytössä nuo ladattavat mallit.Kerralla,kun ostaa kunnolliset, kestävät pitkään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2013 - 21:17

Olen huomannut että ainakin kelloissa kestävät yhtä kauan niin halvat kuin kalliimmatkin paristot.