Missä on avattu Suomen ensimmäinen ja ainut pimeä tilausravintola?

Sinällään se ei ole ainoa laatuaan sillä, vastaavia löytyy Keski-Eurooppassa. Suomessa idea on kuitenkin viety ensi kertaa näin pitkälle ja saatu jopa toimimaan.

Avainsanat: huippukokin pitämä huippukokin pitämä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2013 - 07:49

Petäys resort Tyrväntö mainostaa näin:

Pimeä Ravintola

ainutlaatuinen elämys - ensimmäisenä Suomessa!
Koe illallinen pimeässä... Luvassa on mielenkiintoisia makuja, herkullisia tilanteita sekä aistien sinfoniaa!

Mielenkiintoista....

Lähteet:
Petäyksen nettisivut

Kysyjän kommentti

Kiitos, sopii juuri minulle. Äsken just kerroin kaverille, että kukaan ei ole suuremmin \r\nihmetellyt kuinka näen, mutta terveyskeskuksessa terveydenhoitaja tuli kykääni kiinni ja sanoi, että onks teillä näössä jotain vikaa. kerroin, että onpa niinkin. en tiedä, miten muut sitten ajattelevat kun kävelen tuolla, menen joskus vähäb siksakia ja on suuntavaisto puuttuu. En käytä valkoista keppiä kun on rollari, ei voi molempia viedä, rintamerkki minulla on, mutta joku älypää tuli kysymään minulta mistä hiihdoista olet tuon saanut. No siellä pimeässä ravintolassa harmittaisi jos ei osaisi tarttua tuoppiin ja minkälaisen vikurin sieltä kainaloonsa nappaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2013 - 20:43

Ei kyllä minua ainakaan kiinostaisi mennä pimeään ravintolaan..ja taitaa olla liian pitkä matkakin..