Mihin käytätte tehosekoitinta, millaisia sörsseleitä valmistatte sillä?

Ostin meille sellaisen kodinkoneen, mutta enpä keksinytkään sille niin paljoa käyttöä... vielä.

Avainsanat: tehosekoitin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.01.2013 - 20:48

En omista kyseistä vempainta, käyttökin luonnollisesti olematonta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2013 - 00:26

Omistan ja rakastan sitä,toisinaan valmistan hummus-tahnaa kickherneistä,mutta jokunen aika sitten melkein kärähti moottori ja maksoi setelin sen ylikuumenemissuojan uusiminen...muuten on mun lempityökalu köökin puolella.Kaikki mun erinomaiset sosekeitot valmistan sillä,yli veto vehje!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 08:53

Poika tykkää välillä väsätä itselleen pirtelöä (saan siinä sitten minäkin....) ja on taatusti parempaa omista marjoista, kuin kaupasta saatava.Itse teen etupäässä soseita, tai mitä mieleen juolahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 08:53

no tota noin teen tuoreista vihanneksista mehuja pääasiassa. porkkanat ,päärynät ,omenat sellaisenaan tai erikseen ai et on maukasta puhumattakaan coctaileista jossa on muutakin ku vihanneksia,hedelmiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 09:23

Pirtelöitä, juomia ja teen myös Paholaisen hillon loppusilauksen tällä. Ja lapseni tekevät lastenruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 17:06

Melkeinpä päivittäisessä käytössä. Valmistan erilaisia smootteja vihanneksista ja hedelmistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.01.2013 - 17:10

Porkkanakeiton valmistukseen enimmäkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 22:18

Olen soseuttanut vihannas-sosekeittoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 22:59

Minulla oli 5 vuotta se paketissa kunnes puolivuotta sitten otin sen käyttöön. Lähinnä vihannes ja hedelmäjuomia teen. Olen laiska syömään hedelmiä, mutta kun ne teen juotavaksi niin johan menee.