Kerro vapaasti kolme pahettasi ja vastapainoksi saat kertoa kolme hyvettäsi?

Avainsanat: voit kertao enemmänki kaikki o vapaaehtoista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2012 - 13:02

Aika perso makean perään.
Konjakkinapsu maistuu kyllä.
Tupakkia tupruttelen.

Tuota toista puolta olen jäävi arvostelemaan.

Ehkä kuitenkin saamani arvonimet kertovat jotain.

"Isukki" ja "papparainen".

Kysyjän kommentti

Kiitos, liekö se konjakkinapsu nyt suuri pahe, jos se laittaa kirjallisia taitoja esiin.\r\nPappa ja papparainen ovat arvonimistä listan kärjessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.12.2012 - 21:42

Aika paha näin itse vastata ainakin noiden hyveiden suhteen. Mutta kokeillaan.
Saatan olla äkkipikainen, en suvaitse ihan kaikkea enkä siedä valehtelijoita.
Toisaalta olen pitkämielinen, suvaitsevainen ja rehellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2012 - 22:40

Olen pitkävihainen ja se on paha.Olen myös joskus aivan liian ennakkoluuloinen....Mutta myös suvaitsevainen...Ja niin ristiriitainen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.12.2012 - 22:50

Edelliset vastasivat luonteenpiirteitä. Minä vastaan että paheeni on tupakanpoltto, satunnainen oluen juonti ja liiallinen laiskottelu. Hyveiden puolelle menee se, että olen erittäin eläinrakas. Olen säästäväinen ja hoidan maksuni.