Onko sanomalehtien aika kohta ohi?

yle.fi/uutiset/sanomalehtien...origin=rss

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.12.2012 - 23:20

Televisio ja netti on niin täynnä uutisia, että sen puoleen lehdet voisi lopettaa. Mutta kaikilla ei ole telkkaria eikä nettiä - siksi heille pitää suoda lehti mistä seurata tätä maailman menoa, joka ei aina kovin hyvältä tunnukaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2012 - 11:01

Ei se aamukahvi maistuisi miltään ilman aamun lehteä. Aikakausilehdistä olen luopunut lähes kokonaan, niitä ilmaislehtiäkin tulee ainakin kolmen eri kauppayhtymän kautta. Uutiset näkee kyllä televisiosta ja netistä, mutta ei ne aina ole siinä lähettyvillä. Aamun lehtien toimitusta voisi kyllä yhdistää, samoja uutisia niissä on ympäri maata. Lisänä voisi olla liite, jossa kerrotaan paikalliset uutiset ja tapahtumat.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.12.2012 - 17:46

ei ole ohi, elleivät sitten rupea rahastamaan liikaa., netissä uutiset ovat menossa maksulliseksi, en usko että toimii, kuka ihme maksaisi samoista uutisista joita kuullaan 30 kertaa päivässä, vaikka olisivatkin perinpohjin käsiteltyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.12.2012 - 18:21

Ei lehtien aika ole ohi. Paljon kivempi on lukea paperiversiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2012 - 19:41

enpä usko, ja ei tarvitsekaan, kyllä me vanhemmat ihmiset kaipaamme oikein lehteä, joka tulee ja saa rauhassa pitkin päivää selata ja hakea uutista, joka jo pääsi unohtumaan. ei kaikilla ole nettiä muistakamme heitä. Eikä netistä niin tarkasti saa kun otsikot monestakaan. sanoma- ym. lehdet vain markkinoille, mutta jos ei kannata niin sit se on loppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 10:21

Kyllä paperilehti kuuluu ehdottomasti aamuun..eihän muuten osaa päivää aloittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 19:58

Ei kiinnosta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 08:05

Itse en paljon lehtiä lue, enkä ainoatakaan ole tilannut.
Lukea voin, jos käteen sattuu osumaan.
Netistä ja teksti TV:stä uutiset katselen.