Se on sitten totta!Englannin kuningashuone saa uuden jäsenen, jos kaikki menee hyvin.Alku ilmeisesti hieman hankalaa...Mietteitä?

Avainsanat: englannin hovi aamupahoinvointi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2012 - 22:00

Kerroin juuri tyttärelleni, että silloin kun sinua odotin 52 vuotta sitten ja istuin ojan penkereellä ja oksensin, ei minua viety sairaalaan, eikä lehdistö ollut hälytysvalmiudessa. Joten kyllä se näkyy kuninkaallisella ja rahvaalla ero olevan. Mutta silti tunnen itseni hoviin kuuluvaksi tulevaksi kuningattareksi ja tytärtäni pidän jo prinsessana.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.12.2012 - 21:27

Kuninkaallinen tai rahvas, raskaus on aina raskaus. Ja kulkee suurinpiirtein samalla tavalla kaikilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2012 - 21:42

No nyt on taas brittilehdillä jutunjuurta.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.12.2012 - 21:50

Ei liene ensimmäinen nainen maailmassa joka on raskaana. Turhaa hälinää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2012 - 22:04

Ei ole minun kiinnostuksen kohde. Turhanpäiväinen juttu kuningashuone yleensäkin.
"Menneen talven lumia."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 08:18

Eipä hirveästi kiinnosta. Samoin se syntyy kuninkaallinen vauva, kuin tavallisen pulliaisenkin...no tässä tapauksessahan ns. tavallinen ihminen pääsi ensin royal-piireihin menemällä naimisiin prinssin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 09:41

Toivottavasti tästä Englannin maalta tulleesta vauvauutisesta ei aleta pauhata meidänkin lehdistössämme kyllästymiseen asti. Sitä en jaksaisi, sillä maailmassa on taatusti kiinnostavampiakin uutisia kuin jonkun kunilkaallisrouvan raskus ja sitä seuraava synnytys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 13:39

Ihan turhaa kohua tuosta nostaa..raskaus on ihan luonnollinen asia..
Itse odotan innolla,kun lapsenlapsi saa keväällä vauvan..siinä on jotakin mielenkiintoa..
vasta näin unta,että poika tulee..muistan tämän univauvan ihan selvästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 15:50

Ihania ne vauvat aina ovat. Toivotaan tervettä jälkeläistä ja vanhemmille rauhaa odotella. Lehdistö ym tiedottajat pysykööt sopivan välimatkan päässä, jotta perheonni ja -sopu säilyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 20:46

Onhan se söpöä, kun onnelliselle pariskunnalle kuuluu vauvauutisia :) Toivottavasti lehdistö kunnioittaisi perheonnea eikä liikaa pörräisi häiritsemässä.