Mitä Sinä odotat vanhenemisessa?

Avainsanat: rypyt suoriksi vai?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2012 - 13:37

Tällä hetkellä päällimmäisenä ajatuksena on, että kroppa kestäis wanhuuteen asti. Suvun miehet isän puolelta ovat heittäneet lusikan nurkkaan kohtapuolin 60 ikävuoden jälkeen. Että parikymmentä vuotta aikaa mulla, jos tilastoihin luottaa. Mutta joo, terveyttä toivon ja että saisin pitää läheiset ihmiset..

Kysyjän kommentti

Kiitos Matula vastauksestasi, oli aika negatiivinen, mutta kirjoitan sinulle viesteihin vähän positiivisyyttä, jota sinultakin löytyy, yli rautaisten ranteiden varalta vanhuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.11.2012 - 20:42

En odota mitään vaan katson mitä eteen tulee ja totean että näinhän sen pitikin mennä. Kaikki vanhuuteen liittyvä on luonnollista ja hyväksyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 20:43

En haluaisi vanheta yksin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2012 - 21:22

Ei taida tarvita enää odottaa, merkit ovat jo olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 22:24

Että sais vanhetessa pitää teveyden...ja vanhetessa näkee tätä uutta tulevaa sukupolvea..sitä nyt odotan jännitksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2012 - 09:55

Tulee, jos on tullakseen.
Menee, jos on mennäkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2012 - 11:13

Mehän alamme vanhentua heti synnyttyämme. Usein kiistellään siitä, milloin vanhuus alkaa. Mutta kysymys ei ollut siitä, vaan mitä odotamme vanhenemisessa. Varmaa jokainen haluaa pysyä mahdollisimman terveenä. Eihän tämän parempaa voi elämä olla, terveenä eläkkeellä ja tili tulee kerran kuussa tekemättä sen eteen mitään, koska se on jo ansaittu pitkällä työuralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2012 - 12:32

Että luut ja lihakset pysyisivät kuosissaan ja peili vähän armahtaisi. Paljon olen jättänyt tekemättä, että sitten tulevaisuudessa joskus, mutta nyt olen huomannut,että ei ehkä tarvitsekaan kaikkea tehdä eikä enään tässä iässä onnistuisikaan. Lähinnä se on tuon jälkikasvun seuraamista ja heidän onnestaan iloitsemista ja suruissa mukanaolemista. Isännän kanssa hiljaista yhteiseloa ja vanhempieni luona vierailua. Siinä minun tämänhetkiset suunnitelmat.