Huomenia napsut. Jokos se talvi on tullut teidän kulmille?

Lisätty: 29.11.2012 - 08:22

Pohjois-Savossa pakastui eilisen illan ja yön aikana. Mittarissa -10°C ja satelee hyvin hiljalleen lunta sekä tuulee tosi kylmästi.

Avainsanat: tänään sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2012 - 12:35

Satakunnassa -4 astetta ja pieni tuuli. Kylmältä tuntuu eikä kroppa meinaa siihen tottua. Maa ei toistaiseksi vielä valkoinen.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastauksistanne. Nyt lienee lunta ja pakkastakin vähän joka puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.11.2012 - 08:54

Huomenta Etelä-Savosta. Pakkasta oli rapiat 7 ja tuuli on todella kylmää. Hieman täälläkin maa hohtaa valkoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.11.2012 - 09:15

kylmää on mutta lunta pitää vielä odottaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 10:16

Vähän näkyy valkiaa maassa, tuulee ja pakkasta on neljä astetta. Huomisen pyryjä odotellaan ja pakkasen kiristymistä. Tuulesta ei niin olisi väliä. Se menee luihin ja ytimiin. Onneksi on pari ihmistä tulossa etelän auringosta huomenna. Ehkä tuovat tullessaan ainakin sisäistä lämpöä ja valoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 10:53

Pakkasta lounais-suomessa on -2,5 astetta.
Lumipyryä lupailivat sääennustuksessa.
Näyttää kuitenkin siltä, ettei tule.
Enemmän ennustavat väärin kuin oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.11.2012 - 12:03

Jotakin huurteen näköistä on maassa, kova ja kylmä tuuli ja pieni pakkanen. En odota lunta enkä pakkasta. Puolestani saisivat pysyä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 18:26

Täällä meilläpäin lunta on sadellut senverran, että maa on saanut hennon muutaman millinmetrin paksuisen lumivaipan päälleen. Mittari näyttää parhaillaan -7,5. Tulevina päivinä luvassa lunta lisää niukalti, pikkupakkaset sensijaan jatkuvat ennustavat sekä foreca, että ilmatieteenlaitos. Mitä parhain talvikeli siis menossa ja tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 18:45

Aamulla 5 astetta pakkasta, ihana lumihuntu maan pinnalla, mutta, mutta kylmä viima.

Lähteet:
näkö-, ja tuntohavainto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 21:32

Savonlinnassa -8, ja aivan hitunen valkeaa maassa.