Mikä on elämäsi toiseksi kauhein tapahtuma? Kuolemat ovat niitä kauheimpia uskoisin.

Kategoria voi olla mikä tahansa. Pakko oli joku kuitenkin laittaa. Olkoon siis perhe ja ihmissuhteet.

Avainsanat: kauhea tapahtuma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2012 - 10:12

Kyllä se oli silloin, kun pikkupoikana huomasin, että joulupukki onkin taruhenkilö.
Uskon vieläkin joulupukin olemassaoloon kaikesta huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.11.2012 - 22:27

Kauhein oli se kun lapsenlapseni kipaisi pikkukintuin huoltoaseman pihalta vilkasliikenteiselle 5-tielle.
Kun huomasimme sen, lähdin juoksemaan perässä sen minkä raihnaisella olemuksellani pääsin ja sain tytön rivelistä kiinni juuri kun oli astumassa ajokaistalle. Mietin jälkeenkin päin, että jos olisimme huomanneen vaikka muutamaa sekunttia myöhemmin - ei tyttöä ehkä olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.11.2012 - 22:54

pojalla todettii syöpä 7 vuoden iässä, viikon tutkivat sitä sairaalassa, sitten siirto toiseen sairaalaan leikkaukseen, olin omaisille tarkoitetussa asunnossa vieraalla paikkakunnalla, siellä sitten selvisi että oli joku tulehdus joka näytti kuvissa tuumorilta, olipahan karmea viikko, otettiin selkäytimestä soluja talteen ja tehtiin vaikka mitä epämiellyttävää, pelotti todella paljon, onneksi virheitä sattuu näinkin päin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2012 - 10:33

Auto-onettomuudet, joista toisessa olin itse mukana ja toisessa menentin hyvän ysväni tuon onnettomuuden ainoana uhrina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2012 - 12:03

Ensimmäisen oman koiran kuolema.Ajatuskin vie minut paniikin ja hysterian partaalle,vaikka muutoin pidän itseäni suht järki ihmisenä. En muista parista päivästä edelleenkään mitään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2012 - 17:13

Nyt naurattaa...mutta kamalaa oli, kun minulle selvisi ettei joulupukkia ole oikeasti olemassa. Olen ollut aina hyvin mielikuvitus-rikas ja se oli todellinen järkytys. Pappa4 ymmärtänee jos on saman kokenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2012 - 17:23

Kyllä silloin elin kauhun hetkiä,kun lapsenlapsella todettiin paksunsuolensyöpä..se oli todella jotakin,niin järkyttävää.
Onneksi pääsi pian leikkaukseen ja toipui siintä.
Sitten senjälkeen seurasi palletyrän leikkaus..siinäkin vei toipuminen pitkän ajan,kun oli niin vaikea optella uudestaan nielemään..
Kilot tippuivat kovasti,kun oli muuenkin pieni ja hento..
Nyt kumminkin onnellisena odottaa vauvaa...syntyy keväällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2012 - 19:11

Se hetki kun näin ikkunasta, että poikani luisti järveen saviselta penkereeltä. Lähdin juoksemaan rantaan ja toisen poikani pitäessä jalastaan kiinni vedin pojan ylös Hän oli yltä päältä savessa, nenän sisusta myöten. Huutoa ja yskimistä piisasi ja kaikki selvisimme säikähdyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 17:44

Minä näin 5 metrin eäisyydeltä kun tuttava mies ajoi kolmion takaa mopolla kuorma-auton alle ja arvaatte mitä jälki oli. Olin onneksi autossa, mutta sain huutokohtauksen ja niin valtava huonon olon, että sen jölkeen ajeltiin tunti jos toinenkin, että sain mieleni rauhoittumaan.
Autoilija oli tuttu myös ja tunsi tämän uhrin. Hui en halua muistella enempää.