Onko teillä ulkomailla ystäviä, omaisia, joita muistatte jollakin lämpimällä tervehdyksellä jouluna?

Avainsanat: ystävät ja tuttavat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.11.2012 - 15:53

On USA:ssa ja jos saadaan Skype-yhteys vaihdetaan muutama sana kasvokkain ruudulla. Varmuuden vuoksi lähtee perinteinen joulukortti.

Kysyjän kommentti

Hienoa, hallitset siis skype yhteydenkin. Ja näette kasvokkain, se on kiva juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.11.2012 - 23:49

Ei ole, kaiikki, vuosi vuodelta vähenevät ovat täällä kotimaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.11.2012 - 00:18

sisko asuu ameriikassa, st. lois:issa, kävi täällä viime kesänä, muutama sukulainen englannissa, mukava käydä siellä kun on opas joka osaa neuvoa missä kannattaa käydä, miten kuljetaan ja tarjoaa vielä majapaikankin ;) tytär haikailee japaniin, oli siellä vuoden opiskelemassa, nyt on hakenut puolen vuoden työharjoitteluun, jos pääsee, niin toivottavasti ei kuitenkaan jää sille tielle :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 05:51

Kyllä minulla on sukulaisia ja ystäviä ulkomailla joita muistan pikkupaketein jouluna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 08:42

Kylläpä juu! Aikaisemmin tuli laitettua paketteja maailman joka kolkkaan (lähinnä koirakasvattajakavereita ), mutta nykyisin lähtee vain muutamaan maahan Suomen ulkopuolelle. On joukko harventunut harrastuksen jäätyä ... Paketit lähtee tänä vuonna ainakin Norjaan, Espanjaan ja Englantiin. Meilijoulukortit sitten useampaankin maahan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 10:31

Ei enää ole. Ovat jo muuttaneet sateenkaaren toiselle puolen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 11:33

Tällä hetkellä edelleenkin on naisystäväni Hollannissa jonne lähetän perinteisesti namupaketin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 19:21

Yksi tädeistäni ja hänen tyttärensä perheineen asustavat Ruotsissa, joten sinne lähtevät terveiset ja vielä aattoiltana puhelinterveiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 19:25

Ei ole enään..siskoni asui..mutta on jo poisnukkunut.