Mikä elokuva on jäänyt muistisi pohjalle,hyvänä elokuvana?

Katson vähän elokuvia,mutta viime kesänä katsoin elokuvan televisiosta ja sen kuvan nimi on Ja keskellä virtaa joki.Minusta tämä elokuva oli hyvin liikuttava ja mieleen painuva.

Avainsanat: tv elokuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.11.2012 - 11:45

Tuntematon sotilas ja nimenomaan se vanha versio.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.11.2012 - 22:16

Kultalampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.11.2012 - 00:22

kummisetä ja tuntematon sotilas, tuo jälkimmäinen onkin nähty aika monesti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2012 - 06:18

West Side Story, nuoruusiän unohtumaton elokuvakokemus, matkan varrella on sitten tullut muitakin hyviä kuvia, mutta tuo vanha jengikuva nousee aina ensimmäisenä mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2012 - 08:49

no tota noin eedenistä itään james dean oli hyvä näyttelijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2012 - 10:14

Kummisetä (kaikki osat) on minunkin suosikkini. Paras kautta aikojen.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2012 - 10:41

Oi niitä hyviä on niin paljon, mutta jos sanoisin nyt jonkin vanhan klassikon niin se on Mikko Niskasen ohjaama Pojat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2012 - 19:30

Tarut sormusten herroista.Kaikki kolme osaa....The Blues Brothers... Dirty Dancing... Kaava 51... Häjyt...Niitäpä on paljon :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2012 - 20:27

8mile, ja kaikki fast and the furioukset :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2012 - 22:24

Nuoruuden kevättä elin ja rakkaus roihusi tulisesti ja elokuvat olivat Sissi kaikkine osineen.
Toisena Kamelianainen ja vielä kolmas Sumujen silta. Ei siinä tullut pyssyt ja puukuulat kuulonkaan.
Nyt olen kuullut, että tämä nuoruuteni rakkaus on muuttanut sumuisten siltojen tuolle puolen ja tietysti odotan tapaamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 21:46

Romeo ja Julia vuodelta 1968. www.youtube.com/watch?v=zCQM...re=related