Kuulutko moniin liittoihin esim. eläkeläisiin tai muihin?

itse kuulun inva-, ja näkövammaisliitton

Avainsanat: liittoihmisiäkö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2012 - 21:05

Joukoissa tyhmyys tiivistyy, mutta löysin sotilaspassini välistä 20v sitten Savon Prikaatin Killan jäsenkortin jossa oli alle 10 järjestysnumero. Kenraali Ehrnroot oli myöhemmin nimetty kunniapuheenjohtajaksi. Nykyisin sekin on Savon Sotilasperinneyhdistys r.y kun prikaatin lopettivat. Isävainaani sanoi kun poikasena rahaa pyysin, "tulis sota ja tappas kerjläiset"! Silloin pidin sitä vitsinä mutta vahemmalla iällä varsinkin työttömänä ollessani se oli ihan hyvä motto. Silloin saisi isäni kaltaiset jermut oikeutuksen. Siellä ei mammanpojat ja lässyttäjäat parjää! JR49 patsaan paljastustilaisuudessa pärk.... kenraali kysyi isältäni missä olit sen ison rytinän aikaan. Ukko tuohon; Äyräpäässähän minä. Tuohon kenraali; "Se äykräpää oli prrrek... paikka". On muuten sellainen yhdistys että sen jäsenmaksun maksan ja käyn heidän historiallisilla matkoillaan. Savon Prikaatin ensimmäinen päälikkö oli Sprengtporten joka on itsenäisyyemme isä. Sen voitte lukea historiankirjoista.

Kysyjän kommentti

Kiitso Jumppis, tätä ei tarvinnut katsoa TIEkusta, vaan Sinun sot.passin valistä ja elävää kertomaa yhdistettynä johonkin liittoonko?\r\nKunnoitat kait soravetaraaneja kuin myös me kaikki, ehkä tämä kertomuksesi on paras näistä meidän liitoista. Onhan sitä työaikana oltu ammattiliitoissa ym., mutta nyt sitten tautien myötä tulee käännyttyä sen liiton puoleen, joka siihen vaivaan asiaa ajaa ja antaa tietoa Tarkoitin myö yhdistykiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.11.2012 - 23:16

Psoriasisliitton ja avosellaiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.11.2012 - 01:25

avo- ja metalliliittoon ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 06:42

Tehy ja Pelastakaa lapset, siinäpä meikäläisen liitot ja järjestöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 09:56

Nyt tarvii sanoa ja todeta, että lista on NIIN pitkä, etten taida ruveta luettelemaan....Mutta tuo Suomen Kennel Liittoon kuuluminen on harrastuksen osalta ainakin tärkeä liitto :) Koirien kanssa on mielekästä harrastaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 12:16

Tietääkseni ainoastaan ammattiyhdistykseen.. toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 13:30

Eipä nyt tule mieleen yhtäkään liittoa, johon kuuluisin. Työttömyyskassahan ei ole liitto. Ehkä tuo avioliitto on tällä hetkellä ainoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.11.2012 - 14:17

Ammattiyhdistyksen eläkeläisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 15:42

Ammattiliittoon, Suomen Brittikissat ry:n, Itä-Suomen Rotukissayhdistykseen ja Lapin Kullankaivajain liittoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 22:20

Onhan niitä matkan varrella kertynyt.
Ei enää niin aktiivinen kuin aikaisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2012 - 20:09

Ammattiliittoon sekä Animalia -järjestöön jo muutaman vuosikymmenen.