Paras kauhuleffa mielestäsi on ja miksi?

Manaaja on ollut paras...katsoin sen ekan kerran jo kauan sitten ja pelkäsin monta viikkoa sen jälkeen.

Avainsanat: elokuva kauhu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2012 - 16:40

Ennustus - The Omen. Hiukset nousevat vieläkin pystyyn, jos kuulen elokuvamusiikin. Hyvin tehty leffa, jossa hyvä juoni, joka perustui historiaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista. Ennustus on todella hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2012 - 18:20

Mun kanssani ei kukaan katso enää kauhuleffoja; nauran lopulta aina väärässä paikassa...No Ring ykkönen oli katsottava. ...Ja ne "Hitskokin linnut" .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 19:01

Viimeinen keisari. Totuuteen perustuva kuvaus Kiinan lapsikeisarista.

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Viimei...en_keisari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 19:02

Kierreportaat, musta-valkoinen leffa -40-luvulta, perusklassikko psykologisen kauhun alalla. Oma kokemukseni tästä kuvasta on murrosiällä, olin yksin kotona, ulkona tuuli kovasti ja ratkaisevalla hetkellä alkoi tv-antennin johto tuulen voimasta hakata talon seinään. Kyllä pelotti, tärisin sohvalla peiton alla ja toivoin, että kotiporukat tulisivat mahdollisimman pian kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2012 - 19:13

Alfred Hitchcockin Linnut. Se on ainoa missä olen pelännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 20:08

En katsele kauhuleffoja. Jäävi vastaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.10.2012 - 20:55

Vähiin on jääneet kauhuleffojen katsomiset. Oli se Psyko aika karmiva.