Onko elämäsi hankaloitunut jollain tavalla runsaiden sateiden vuoksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2012 - 22:06

On jonkun verran. Kasvimaalta ei tullut odotettua satoa. Kylmän ja sateisen kesän kestin kyllä, kun tiesin, että kesä odottaa täällä Egyptissä. Mutta muita se on kyllä harmittanut, ja heidän puolestaan surenkin sitä kesää, jota ei tullut. Siis lapset eivät päässeet uimaan samalla tavalla kuin aikaisempina kesinä, ja leikit olivat sitten erilaisia. Meidän talomme on kallion kukkulalla, tuskin koskaan tulee niin paljon vettä, että siellä kastuisimme. Ja katto pitää...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2012 - 18:30

Hankaloituihan se sen verran, että kauniit kesävaatteet jäi pitämättä sateiden ja kylmien vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2012 - 18:39

Eipä juuri. On otettava vastaan, mitä tulee. Sääliksi käy heitä, joiden talo tai pellot ovat kärsineet tulvista, mutta kerrostalossa pärjää hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2012 - 19:04

Kyllä sateet ovat haitanneet marjastamista ja sienestämistä,mutta säille ei mahda mitään ja se on vain hyväksyttävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2012 - 19:16

Savon mäkisessä maastossa ei ole haitannut muuten kuin keljuttamalla. Kuiva, aurinkoinen syksy olisi tietenkin ollut mukava. Maanviljelijöille tietenkin on ollut paljon haittaa varmaan joka puolella Suomea. Satoa jäi korjaamatta ja pellot eivät ole kestäneet työkoneita. Syyskynnöt osalla tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2012 - 19:30

On se jarruttanut noita ulkohommia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.10.2012 - 20:14

Ei ehkä hankaloitunut, kun ajattelee niin ettei paljoa ole tarvinnut satoa korjata. Ja lehdetkin saavat levätä maassa ihan kaikessa rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2012 - 10:00

Ei ongelmia. Pienet sateet ei paljon haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.10.2012 - 17:56

Mitä nyt kaupassa käyntiä olen joutunut siirtämään sateen takia, kun en ole halunnut kastua. Se on tämä autottoman ihmisen ongelma.