Onko jotain kivaa tänään sinulla odotettavissa?

Mie menen kampaajalle ja tässä kampaamossa en ole käynyt aiemmin.Tämä kampaamo on keskikaupungilla ja kyllä minua hieman jännittää meno sinne,sehän on kuin hyppy tuntemattomaan.

Avainsanat: uusi kampaaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2012 - 19:49

Päivä on joutunut iltaan, minkähän poimisin kohokohdaksi. Ystäväni pääsi sairaalasta kotiin ja istuu nyt seuranani, selkäni takana kun olen seurallisena ihmisenä netissä.
Se taitaa olla erikoisin ja tietysti se, että on saanut tänään taas viettä sut,koht. hyvän päivän.
ei suurempia kipuja, väsymystä vain vähäsen.

Kysyjän kommentti

Yhdelle päivälle paljon ilonaiheita,onnellinen olo löytyy,kun sen haluaa löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.10.2012 - 08:14

Onnea tuleville uusille kutreille. Se aina piristää mieltä.
Itse odottelen iltaa ja kuoroa. Harjoittelemme Itsenäisyyspäivän konserttia varten. Kovaa ja korkealta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2012 - 08:27

Hoivahommia äiteen luona. Juuri laitan kahden huushollin ruokaa...luumubroileria tänään. Normikuvioita siis. Kirstillä on kivaa, kun saa istua kampaajalla. Pitäisi itsenikin varata aika pieneen siistimisleikkaukseen...ja, ja taas hammaslääkärille. Vuoden aikana olen joutunut ravaamaan siellä usein ja sanomaan hyvästit jo kahdelle hampaalle...kolmas murheenkryyni oireilee:(

Lisätty: 08.10.2012 - 11:41

Papiti: huvit ne on hullullakin...ja torstaina pääsen siihen sadomasokistin käsittelyyn:) Oikeastaan koko päivän ohjelma meni uusiksi joten mukavaa oleilua vaan kotosalla. Vastaukseni päteekin vasta huomen aamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2012 - 11:29

Mariaana, on sinulla mielenkiintoiset huvit, kun kysyttiin mitä kivaa on tiedossa, niin sinä tykkäät mennä revityttämään hampaita! ;-)))

Tuossa naapurissa on meneillään pienet juhlat. Kävijöitä lienee vajaat pari miljoonaa viikon aikana. =D
www.fuengirola.fi/uutiset/fu...A4ynnistyi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2012 - 11:45

Papitti joko oot itse osallistunut rientoon ?
kirstille onnea uusille kutreille
mariaanalle voima hamppilaan
ja minulle ei ole mitään kivaa tiedossa
kun pitäis haravoida ja pihakalusteet laittaa talvisäilöön
enkä tykkää mistään noista
kun taas alkaa pimeä talvi
jos ei lunta tule ,joka siten vois hieman valaista tätä pimeää pohjolaa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.10.2012 - 15:13

Sitä normaalia kivaa on, kun on aamulla herätessään huomannut, että vielä on elävien kirjoissa. Siitä pitää nauttia.

Lähteet:
Oma kunto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2012 - 08:51

Ei ollut kivaa kun laitettiin mökki talviteloille. Haikealla mielellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2012 - 18:24

Äidin luona vanhainkodilla käymistä tässä odottelen. Vaikka on jo ilta niin päätettiin lähteä käymään hänen luonaan ja viedä samalla äitimuorilleni muutamat sukat sekä sanomassa hyvää yötä, sillä minusta on todella mukavaa ilhduttaa sukulaisiani ja ystäviäni vierailuilla silloinkin kun ne olosuhteiden pakosta joutuu tekemään pikavisiitteinä.