Onko Turkin kielen opiskelua suomeksi

3 kertaa viikossa

Avainsanat: turkin kieli 3 kertaa viikossa suomen kieli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2011 - 21:51

Turun yliopistossa ja Hgissä ainakin Kalliolassa Turkin alkeet yms.voi olla Työväenopistossakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 22:44

Turkin kielen kurssi

Helsingissä Kalliolassa, Helsingin kaupungin työväenopistossa Herttoniemessä ja Töölön aikuisopistossa on turkinkielen kursseja alkeista lähtien. Kurssiohjelmat löytyy netistä sekä kirjastosta. Voitte saada näiden paikkojen kurssiesitteet.

lomaopas.org/turkki/turkin-kieli.php

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.11.2011 - 02:09

olisikin hauskaa opetella turkin kieltä suomeksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 05:48

näkyi olevan monenkin kaupungin työväenopistojen kurssitarjonnassa.
oletko kysynyt kirjastoista turkinkielen kursseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 09:00

Yliopistoissa on parhaat opettajat ja monia kieliä voi opiskella esim. Helsinign yliopistossa, turkin kielestä en tiedä.
Kalliolassa olen ollut aikoinaan erään kielen kurssilla, siitä on "yksi ihmisikä" aikaa tosin, se opetus ei ollut kovin kummoista. Oppilaita oli joka junaan eli siinä pääsyy, opettaja ei voinut tehdä mitään kun olivat kurssin maksaneet, opetus junnasi paikoillaan...
Nykyään suositaan sitä että kieliä opetellaan opiskeltavalla kielellä, se on mielestäni paras metodi. En tiedä sopiiko kaikille.
Helsingin Töölössä olevassa Aikuisopistossa on jo laadukkaamapaa opetusta, siitä on kokemusta (kahdenlaista....).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 09:25

Onnea yritykselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 15:55

Kysele aikuisyliopistosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2011 - 23:00

Varmasti löytyy vaikka kansalaisopiston kautta. Itse olen leikitellyt joskus ajatuksella, että jos olisi yhteinen kieli, niin ottaisin meille asumaan sellaisen ihmisen joka haluaa oppia suomenkieltä, ja minä puolestani hänen äidinkielteään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2014 - 02:35

Turkin kielen alkeita voi toki opiskella omatoimisesti kirjoista. Kirjastostasi löytänet suomenkielellä ainakin kirjan "Turkin kielen oppia suomenkielisille".