Oletko kyllästynyt juttuihin HARPPAAMISESTA ja KARPPAAMISESTA? Tässä ratkaisu ja hauskaa riittää...

Harppaus ja karppaus on NIIN nähty jo eli aloita Hörppääminen: Juo mitä haluat, niin paljon kuin haluat. Hörppäät vain pikkusen enemmän, pikkusen pitempiä ryyppyjä, pikkasen nopeammin, niin läskit lähtee syömisestä tinkimättä. Tee päätös jo tänään ja aloita HÖRPPÄÄMINEN.

Avainsanat: harppaus karppaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2011 - 16:17

En ole kyllästynyt. Isä-ukkokin ennen sanoi kun menimme hevospelillä;
"harppaa ruuna siinä on oja".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2011 - 15:31

Taidanpa aloittaa hörppäämisen kun joka paikassa vaan karpataan... ihan kyllästymiseen asti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 16:55

Jee, aloitetaan napsujen hörppäys. Otan just lasillisen raikasta vettä ja hörppään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 18:00

Otetaanpa siis hörpsyt hörppäämisen kunniaksi!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 18:08

Aion tehdä ja olen tehnytkin tuota kaikkea. Olen harpponut sauvoillani täällä pitkin pääkatuja, karpannut aamusta iltaan ja hörppinyt vettä ja kivennäisvettä. Siis ihan kaikkea. Ja voin hyvin, laihdunkin, mitäpäs tässä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 19:07

Kyllä minäkin kokeilin sitä karppaamista ja tuloksia tuli, mutta olen perin juurin kyllästynyt siihen.
joten hörppy murheeseen ja toinen tarpeeseen ei liene pahitteeksi.
Katsotaan kevättalvella mitä se hörppäys on tehnyt ropallemme.
ei oteta kyytipojaksi Alkoa, ettei ala pitempi Aaaaalkoookin hörpättäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 19:22

En ole lainkaan kyllästynyt karppaamiseen, mutta miksipä sitä ei kokeilisi hörppäämistäkin vaihteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 22:20

Karpataan ja hörpätään! Sillai sopivasti molempia : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 03:35

En ole ollenkaan kyllästynyt, kun ohitan moiset jutut lukematta edes otsikkoa loppuun.
Minä syön ja juon tasan sitä mitä haluan silloin kun sattuu huvittamaan. Tämä painonhallintajärjestelmä on ainakin tähän asti toiminut erinomaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 10:15

Noin se on tähänkin asti mennyt.

Karppaus on kaiken pahan alku ja juuri. Se aiheuttaa myös harppaamisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2011 - 23:50

Tuo on jo todellakin tervetullut tuolle vouhotukselle. Ei kun hörppäämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 05:28

Nyt ruvetaan porukalla hörppäämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 13:44

Harppaaminen ja hörppääminen ovat Ok, karppaaminen ei.