amu
Kysytty: 16.11.2011 - 13:48

joko etelä-suomessa on ollut tämän näköistä tälle talvelle?

www.iltalehti.fi/autot/20111...5_au.shtml

Avainsanat: liukkaus talvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2011 - 19:18

Vettä on meillä tänään sadellut, jos sen sitten jäätää, niin ylläreitä voi tulla. Kummallisesti tuo talvi aina vaan yllättää suomalaiset.

Kysyjän kommentti

meilläkään ei vielä tuon näköistä, harjoittelin noita linkin laittoja ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2011 - 14:12

Onpas jäätikön valtaama tieosuus, hurjan näköinen.
ei ainakaan Keski-Suomessa vielä ole kuulunut, että tiet olisivat "kaljamalla" kuten sanotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 14:14

Lämpöasteiden puolelle meni taas tänään. Aamuisin on kyllä ollut liukkautta paikoitellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 15:20

Eipä ole näkynyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 16:49

Petollista tuo musta jää. Ei paljoa mutta sinne män.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:27

Ei mikään salaisuus,ettei etelässä ole vielä...

Pohjoisen hiihtokeskukset saavat edelleen odottaa luonnonlunta. Forecan mukaan lähipäivien sääennusteet eivät lunta lupaa.

Ajoittain sadealueiden mukana saattaa tulla jokunen sentti lunta, mutta perässä seuraavat vesisateet vievät vähäisetkin lumet mennessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 03:55

En ole pääkaupunkiseudulta, mutta täällä pohjosemmassa oli tänään liukasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 09:29

Ei täällä Lounais-Suomessa, mutta vielä sekin aika koittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2011 - 23:02

En osaa sanoa sen paikan säästä, mutta tänne Etelä-Savoon sateli hieman ensilunta tänään. Ihan vain nimeksi.