Uusi moottoripyörä kulkee ihmisen ulosteella! Aiotko hankkia ekologisen kulkuvälineen?

www.stara.fi/2011/10/02/uusi...-pontolla/

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2011 - 09:40

Sontaämpäri varalle tarakalle, ei tyttäret pyri kyytiin. Antakaa menna pojat.
Minulla ei ole tarakkaa, mutta kannan mukanani tarpellisen määrää sitä.
Sekös tässä on haissutkin, kun mukulat illalla ajaa v----- rallia kylässä

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2011 - 23:57

Omoshiroi desu!Etuna mmssa ajan säästö,voit istua kakalla ja ajella töihin,asioille yms.Aikaa,rahaa ja paperia säästyy,jos on kaiken lisäksi "alustan" suihkuttava malli.Nerokasta!Mitä maksaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 00:19

Tuo ei toimi kuin "läpipaskureilla"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 06:06

Enpä taida hankkia, minä "päristelen" kotikylppärin pöntöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 08:40

Siinä sitten huristellessa paska haisee ja moottori soi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 11:15

Ei taida innostaa koko ajatus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 13:34

kakkamopossa pitää ehdottomasti olla kaasukahvan varmistin. aatteles jos sulla on hippasen vaikeeta saada irtoomaan ni punnaat ja vedät kaasua samalla - johan lähtee mopo lapasesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 20:03

On pilaantunutta, ellei haise (kaasutonta).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 22:31

Vaikka polttoainetta omasta takasta riittääkin - niin en sellaista itsensätappovehjettä aio hankkia, en edes istu takatuhdolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 04:51

En aio hankkia. Minun pyöräni kulkee normaalilla polkimilla.