Jälleen tällaista luettavaa meille !www.iltalehti.fi/etusivu/

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2011 - 11:08

Jotenkin tämmöistä osasi odottaa.On mies kehittynyt niin huimaa vauhtia viime vuosina.Ei taidaa enää "puhdasta" hiihtäjää olla olemassakaan?... Täältä meiltäpäin on mies kotoisin.Harmittava juttu.On mennyt tuosta urheilumuodosta maku kauan aikaa sitten : (

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2011 - 11:13

Tää on tätä nykyaikaa kun huijaamalla paremmat tulokset, ja kun niistä pakkaa jäämään kiinni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 11:16

Rosvoja ja keinottelijoita ovat poliitikot, ainkin tuo entinen Länsi-Rannikon yrittäjä?

Lähteet:
www.iltalehti.fi/uutiset/201...0_uu.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.11.2011 - 11:19

olisi luullut että uskovat jo, mutta kun ei niin ei :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 11:42

Ja Suomen maine dopingin luvattuna maana senkun kasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 11:57

Mitä Paavo M. Petäjä totesi ylioppilaskirjoitustensa tuloksista ?
- kaikki A:t ja B:t olivat positiivisia yllätyksiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 13:58

Toiset kärähtää ja toiset ei. Kaikkihan ne jotain kuitenkin napostelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 14:00

HÖH,joka päivä jotakin urheilun rintamalla.MIlloin oikeudenkäyntejä,tällöin dopingkäryjä;sehän on aina ja vain ajan kysymys.koska käry käy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 14:58

Ai sekö uutinen piti lukea. Kyllä on mennyt usko urheilijoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 21:16

Moni varmaan käyttää, yksi onneton vain sattui kärähtämään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 22:26

Uroot mittelöö - ei mitään uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 04:42

Saas nähdä mitä aika tullessaan tuo.