Tarjoan teille rakkaat napsulaiset virtuaaliset iltakahvit pienen napanderin kera. Kukahan arvaa, miksi?

Virtuaalinen pöytä on katettu, leivonnaisia sen seitsemän sorttia ja baarikaapissa maailmalta kannettuja prosenttijuomia, toivottavasti kaikille löytyy oma suosikki. Joten olkaa hyvä ja astukaa pöytään.... Taasen tuli yksi etappi saavutettua, sitähän tässä juhlitaan...

Avainsanat: virtuaalijuhlat pisteet napsutaso

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2011 - 09:10

Onnittelut Gurulle, uskoisin...
Kahvi j kakku maistuu todella hyvältä...
No en sitten millään voi olla ottamatta Limonshello likööriä... koska nyt vei kissa kielen.

Kysyjän kommentti

Kiitoksia kaikille vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 21:16

Jotakin tässä nyt juhlitaan....Kiitos kiitos...Minulle vain kahvia...No jos nyt sitten kuitenkin pikku tippa vaikka tuota Lakkaliköriä tuossa...Kiitos... Ei kai sinulla synttäreitä ole? Vai voititko rahapelissä jotakin? Jokatapauksessa kippis vaan !
Ja tuolta tuleekin jo lisää väkeä...Iltaa iltaa vaan : ). Istu tähän viereen...

Lätkässä Tsekit kaatui 4-0?

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.11.2011 - 21:45

veikkaan että exä maksoi kaikki elaturästit kerralla pois korkoineen ;) ei vainenkaan, täytyisi olla aikamoinen GURU että tuon arvaisi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 22:04

Onnittelut Gurulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 22:07

25000pistettä koossa ja guru,Olisiko tämä.Kiitos kiitos. Miksipä ei .Niin se aika tekee tehtäviään. Ei katso aikaa ei paikkaa.

Lisätty: 12.11.2011 - 22:08

Hyvää lauantaiiltaa kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 22:20

Onnittelut Gurulle ja kiitokset makoisista kahveista konjakin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 22:23

onnittelut Gurulle! mutta mitäs näin aamutuimaan voisi ottaa. kello vasta vähän yli 9 sunnuntaina.
olipas maukas aamiainen, kiitos siitä. ja hyvää jatkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 22:44

Onnea Gurulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 23:29

En usko että Guru olet vielä - täytyy olla joko nimpparit tai synttärit. Kiitos ja Onnea.

Lisätty: 12.11.2011 - 23:32

Huomasin vasta kun palasin tästä vastauspuolelta tuon avainsanasi. Eli pisteistä oli kyse. Jokainen piste on saavutettua - onnea niistä. Hih, mitähän minä tarjoan sitten kun tulee 200 000 täyteen. Virtuaaliristeilyn - maby.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 01:34

Onneksi olkoon sinulle kahvit vain juon nuo muut jätän väliin...Kiitos paljon ,hyvää on tarjoilu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 07:59

Onnea kovasti sinulle. Mie taisin nyt myöhästyä niistä juhlista, mutta eipähän ole pää kipeänä tänä aamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 09:31

no tota noin kiitos vaan mä otan vaan tätä konjakkia ja jäävettä kiiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 14:13

Kiitos kahvista, no jos nyt ihan pieni huikka sitä napanderiakin kuin itse guru sitä tarjoaa. Onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 15:06

Tervetuloa gurujen joukkoon ja kiitos kahvista ja pullasta myös.
Prosenttijuoman säästän siihen asti kunnes pisteet tuplaat kaksinkertaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 03:47

Kiitos, kiitos ja paljon onnea sinulle!