Millaisena ihmisenä oletat muiden sinua pitävän?Mutta millainen oikeasti olet?

Rohkea? Rauhallinen? Ujo? Hiljainen?Puhekone? Täysteho?Järjestelmällinen? Luotettava?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2011 - 09:49

Muut pitävät minua jostain syystä todella ahkerana ja touhukkaana vaikka itse olen omasta mielestäni melkoisen laiska.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille erinomaisille Napsulaisille vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 15:07

Muiden silmissä siis vieraisen ehkä ujo ja hiljainen. Tutussa seurassa puhekone ja luotettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:15

Ujo ja hieman hiljainenkin. Rehellinen ja luotettava. Taipuvainen erakkomaisuuteen..empaattinen. Sellainen olen, mutta en tiedä mitä muut minusta ajattelevat.
Niin no työssä mummukat sanovat, että olen rauhallinen ja turvallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:50

Tyypillinen suomalainen ujo, hiljainen, rehellinen, luotettava, tämä oma käsitys, muilla voi sitten olla poikkeava näkökanta. Asiakkaiden mielestä hyvä kuuntelija ja hyvä keksimään ratkaisuja ongelmiin.....Työkavereiden kommentit voisivatkin olla jo ihan muuta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:12

Mun vaikea sanoa itsestäni mitään. Mutta toiset arvostelleet ja sanoneet ääneen näin.
Tosi rauhallinen,Ennakkoluuloton,Aina auttamassa ja hyväntuulinen,Peruskalliota ja sydänmaata,Reseptit hallussa,Tämän ihmisen haluaisin äidiksi,Hommat hanskassa,Ihana äidiksi,Kiva täti.Tosi mukava naiseksi,
Nämä lauseet puhuvat puolestaan ja yhdyn niihin täysin.On ollut upe kokemus tutustua sinuun.
Että vieraitten täysin vieraitten kommentteja.Jotka tutustui minuun 1kk ajan.
Itse en sano mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:16

Taidan olla vähän samanlainen kuin Mariaana. Ehkä oudossa seurassa hiljainen, mutta alun jälkeen juttua kyllä riittää. Hieman ehkä erakkomainen tai jonkinlainen oman tien kulkija. Arvostan ystäviä, joten pidän jokaisesta kynsin ja hampain kiinni. Ja annan tarvittaessa paljon anteeksi. Sellainen olen oikeasti.

Jaa, mitäköhän muut minusta ajattelevat... no kenties eivät aina pidä kovin viisaana : )

Lisätty: 12.11.2011 - 16:17

niin ja vielä todella rauhallinen ja tarvittaessa rohkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:46

Olen ujo tai sosiaalisia tilanteita kammoava, minkä muutkin kai tajuaa. Ehkä ihmisillä on ennakkoluuloja kaltaisistani hiljaisista ihmisistä ja pitävät siksi jotenkin fiksuna, vaikka oikeasti olen yhtä "tyhmä" kuin kuka tahansa. :D Omasta mielestäni en ole kovin ystävällinen, vaikka ainakin kerran minusta on sanottu niin. Taisi syntyä ihmiselle väärä kuva. Todellisuudessahan tein vain mitä pyydettiin, ja hymyilyni johtui ehkä pikemminkin hermostuneisuudesta kuin ystävällisyydestä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:52

Myös kuten Mariaana, mutta varmaan enemmän erakoitumiseen taipuvainen.
Erakkoja varmaan pidetään enemmän tai vähemmän kylähulluina? Sopii minulle, sillä alan pikkuhiljaa vetäytymään julkisuudesta.
Facebookissakin menossa "kaverinkarsintaviikot" ja suodattimien kiristely.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 17:15

En ole mitään edellämainituista, enkä edes sinne päinkään. Minä olen minä, ilman adjektiiveja. Enkä ole edes joka päivä samanlainen omanlainen. Tänään olen ollut tehokas, mutta en seurallinen. Eilen olin seurallinen ja virkeä. Huomenna vetäytyvä. Joskus saatan olla ihan mahdoton. Omasta mielestäni, ja ehkä toistenkin mielestä. Mutta ei haittaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 18:55

Rohkea, luotettava, puhekone, syvällinen, seurallinen. Kysyin mieheltäni tämän mielipiteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:41

Muumi-pappaan usein vertaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 20:57

Kyllä saattaa olla ajatus muilla että puhelias olen, ja siinä ei ole mitään väärää pitää muuten täysin paikkaansa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 23:02

Paljon on sellaisia joille apuni kelpaa - uskovat ja luottavat että minä hoidan asian kuin asian.
Minä olen oikeasti väsynyt olemaan "remonttireetta". Minäkin kaipaisin joskus apua. Siis taidan olla itsekäs, jona minua pidetään jos en heti toimi kuin minulta odotetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:09

Rohkea rokan syö, jutut eivät lopu kesken.