Hiljaa napsut heräilee päivään lauantain...oikein ihanaa alkavaa päivää. Silityksiä ja voimahaleja niitä kaipaaville. Mikä fiilis?

Avainsanat: uusi päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 09:28

Piiiitkästä aikaa täällä taas... oomma sairastaneet paljon, nyt aletaan olla vihdoin melkein terveinä kaikki, eli hyvä on fiilis.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastaajille ja paranemisia sinne teille Virvatuli. Kiva jos piipahdat näillekin sivuille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 08:34

Huomenta vaan sinne Savon puolelle, hyvillä fiiliksin aamuun, kävin juuri hoitamassa viikonlopun ruoka-ostokset, iso marketkin on vielä näin aamusta rauhallinen eikä tarvitse kassalla jonotella. Kirpputorikierroksen aion taas aamutuimaan tehdä, katsotaan sitten mitä sieltä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 08:42

Huomenta vaan sinne savoon. Meillä ihan kiva päivänalku ,ulkona jopa valoa näkyy .Ihanaa 2+
Kosteaa on .
Taasen näin ihmeellisen unen. kerron tässä sulle .Imeellinen papatus ja pörinä kuului taivaalta, katsoimme ja huusin että mönkijä lentää kotkan kanssa siellä ,oli alapuolella jotkut leveät siivet ,mitä levitteli ja kotka siinä alla tai iso haukka.
Yht äkkiä rupesi tulemaan alas ihan kohtisuoraan ja katsoimme miten siinä käy, meidän pihalle. Vähän se 4 pyörällä hyppäsi ja nuorikaveri ratissa oli.
Otti sen ison linnun, oli sen opettanut. ja laittoi aluselle sen makaamaan. Siinä lintu oli pötköllään eikä liikkunut mihinkään.
Sanoin että meidän kissat tulee ja syö. Mutta metsästä tulikin heti nälkiintynyt kaunis laiha kissa. Mutta ei ne mitään sille linnulle tehnyt. Otin siitä kissan lisää meille ja sanoni tääkö ne valoja sytyttelee.Että sillee .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 09:02

Kiitos kiitos, plussakelissä taas ollaan ja ihana aamu nyt on niin raukeaa kun ollut jo yli tunti sitten koiran kanssa lenkillä,,,
Napsuilen nyt ja mieheni alkaa vasta pikkuhiljaa heräillä.. joten kahvipannu porisemassa hänen heräämistään odotellen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 09:04

Hyvää huomenta vaan kaikille. Hieman on vielä "humpanhuuruinen" olo, mutta kohta se tästä lähtee. Viimeinen risu/lehtikuorma keräyspisteeseen pitäis kiikuttaa. Ja ulkoilua perheen kera olis suunnitteilla. Niin ja motoon nastarenkaat alle ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 11:42

Taivas on harmaa, mutta sateeton. Onneksi sisäinen aurinko muisti nousta tähänkin aamuun. Olen lähdössä ostamaan avantouintitossuja ja sitten suuntaan salille. Illalla menemme mieheni kanssa pulahtamaan kylmään meriveteen. Siinä sitä lauantai-illan huumaa.

Halauksia napsukaisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:21

Harmaa päivä ja olen kiukkuinen kuin ampiainen, sillä kahtena yönä olen herännu ennnen kahta
ja ei unenpisaraa silmiin tullut. Tässä päivä menossa kohti iltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:23

Aamu koitti, kahvipannu porisi. Lenkkipolku odotti kulkijaansa.
Voiko ihanammin päivän enää alkaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 22:50

Kiitos voimahaleista. Päivä on jo illassa. Vaikka veto meinasikin olla pois, niin silti piristyin laulutunneilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:03

Näin keskiviikko iltana, ihan hyvät fiilikset ovat.