Hyvää viikonloppua! Millaisia ajatuksia napsuilla näin viikonlopun alkaessa?

Minusta tämä sopii aika hyvin sumuiseen, harmaiseen perjantai-iltaan:

Hyvien ystävien kanssa on aina LET´S GO meininki ja laitetaan firman piikkiin, nunnanninnan, hyvällä ystävällä on pieni muna, iso sielu. Hyvän ystävän ei tarvitse olla jääkiekkoilija. Hyvien ystävien kanssa on aina DON`T WOLI BII HÄPI meininki, Tä? tä? Ni? Nii! Hyviä ystäviäkö? Ja hyvien ystävien kanssa voi aina laittaa henkisen hanurin laulamaan!

Avainsanat: viikonloppu lähestyy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 15:57

Tänään vähän "humpalle". Muuten normi viikonloppu. Hyvää viikonloppua kaikille!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 15:26

Hyvää viikonloppua sinulekin !

Poika lähti isälleen ja mies töissä.Eläinten kanssa kolmestaan kotoilen...Takkaa lämmitän ja kahvia hörpiskelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 15:31

Don`t woli bii häpi...oli muuten hauskin tyyppi siinä ohjelmassa. Tuli niin elävästi mieleen hymynmaan tyttäret...Kiitos sinulle hauskasta kevennyksestä ja oikein ihanaa viikonloppua. Mieli on vaan kevyt, kuin perhosen lento. Kyllä vv:llä on ihanaa olla. Näitä samoja kevyitä fiiliksiä toivon kaikille napsuille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 17:20

Kiinitin huomiioo kun Matula pääsee humpalle .Niin sitä pitää piristää sielua.
jaksaa kummasti elämä maistuu toisella tavalla.
Hyvää loppua viilkkoa siis kaikille.Kivalle tuntuu, isääkin voi juhlia äiditkin. olen antamassa omalleni miehelle hellyyttä, halia ja mitä mahtaa haluta.
Hyvällä meinigillä mennään .Toivottavasti piristystä kaikille tuo viikonloppu.Joskus irrottelemisiin ja nauttimisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 18:09

Naurun remakkaa á la Jean Pierre Kuslela: www.youtube.com/watch?v=72h97JG8zzc ja iloista viikonloppua kaikille Napsuille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 18:23

Minulla on aivan tavallinen viikonlopu kaiketi tulemassa. Ei ole vanhalla enään paljon rientoihin
menoa. Illat pyhittää kodille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.11.2011 - 19:39

Että taasko on viikko mennyt, vastahan oli viikonloppu. Niin se aika kuluu nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 19:49

Hyvää viikonloppua Sinullekin!

Matti ja Teppokin lauloi.

"Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy, tänään mennään juhlimaan....".

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 11.11.2011 - 19:56

jaahas, kunhan töistä pääsen noin klo 22, käytän koirat ja laitan saunan lämpiämään, katson sähköpostit, ehkä napsuilen ja sitten nukkumaan, on taas pikkuneidin kans viikonloppu edessä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 21:57

Aloitin viikonlopun vieton käymässä elokuvissa ystävättäreni kanssa, kävimme katsomassa Pedro Almodovarin elokuvan Iho jossa elän, todella hieno kuva. Katsojia oli alle 10, täytyy nostaa hattua elokuvateatterimme pyörittäjälle, että jaksaa tuoda välillä näitä hyviä kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2011 - 23:02

Päällimmäisenä on ajatus että ehdin tekemään viikonloppuna ennakkoon mahdollisimman paljon sellaista mitä en sitten vähään aikaan pysty tekemään. Yllättävän vaikeaa - onneksi muistin kynsienleikkuun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 08:54

Perjantai on sauna päivä, tämä päivä leipomispäivä huomista varten ja huomenna saa kaffettaa koko sakin... kun juhlitaan Isänpäivää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 18:25

Hyvät viikonloput sinullekin.