Miten saan siirrettyä kännykästä ottamani kuvat tietokoneelle?

Olen tietämätön,mistä saisi apua niiden tekoon...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 14:25

A) kännykän mukana tullut johto kiinni kännykästä koneeseen ja sitten vain kuvia (tai musiikkia) siirtämään puolin ja toisin
B) kännykästä muistikortti pihalle ja tökätään suoraan koneeseen tai kortinlukijaan (riippuu paljon kortin koosta ja mikä sopii koneeseen) ja sitten vain siirtämään kuten muistitikun kanssa
C) jos kännykässä ja koneessa on molemmissa infrapuna tai bletooth, muodosta yhteys laitteiden välille ja lähettele kuvia (ilmaista näillä yhteyksillä)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 08:40

Tämä temppu on minulle vieras, joten mielenkiinnolla odotan vastauksia. Mulla on kännykkäkameralla osa Santiago de Compostelan vaelluskuvista, enkä ole viitsinyt nähdä vaivaa niiden siirtämisessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:10

Minulla on satoja kuvia netissä, mutta en itse osaa laittaa vaan lapsenlapseni ovat sen
homman tehneet mummolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:10

www.tietokone.fi/keskustelu/...rnet/19915

tässä voi olla apua...
Itse käytän muistikortin lukijaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 10:44

Tietokoneessa oleva ohjelma opastaa kädestä pitäen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 13:51

En osaa itse siirtää kuvia kännykästä koneelle ja siksi se on poikani hommia silloin harvoin, kun sellaiseen on tarvetta. Kuvaan tosi harvoin kännykällä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2011 - 22:59

Sinullahan on se piuha minkä liität puhelimeesi ja tietokoneeseen. Olettaisin koneen neuvovan mitä teet. Eikö puhelimen ohjekirjassa ole siitä mainintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:41

Pitäi olla käytettävissä Bluetooth tai Usb yhteysvalmius kummassakin laitteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 22:39

Minäkään en osaa kännykästä siirtää kuvi tietokoneelle..nyt tuli ohjeita kiitos..
Kamerasta pelkästään osaan laittaa kuvat koneelle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 04:59

Johdolla, minä siirrän niitä päivittäin kymmeniä jopa satoja. Piuha kameraan, toinen pää tietsikkaan.