Millä saisin mieleni kohentumaan,kun masentaa ja huolettaa elämäntilanteeni ja rahaasiani miten tulla toimeen koko kuukauden?

Olen positiiinen luonne,mutta välillä alakuloisuus ja masennus iskee minuunkin.Ja varsinkin nyt harmaalla ja pilvisellä säällä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 22:21

Lohduttaudu nyt aluksi vaikka sillä että noita rahahuolia on TODELLA monella ja se porukka vaan lisääntyy.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 09:00

Äsken ihmettelit kannattaako hakea sosiaaliapua, ja tässä nyt ilmoitat että masentaa ja on huolta rahasta..
Hmmm, monet ovat samassa jamassa ja pahemmassakin..
Kieli keskelle suuta, ja tarkoin harkita mitä ostaa ja kannattaa noita EU kasseja hakea myös avuksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 11:27

Siitä vain sosiaaliapua kysymään, jos he näkevät aiheelliseksi niin apua saat.
Taidat olla vähän sellainen heräte-ostajatyyppi ja innostua kaikesta mainonnan jutuista.
Unohda ne ja vedä rahapussin nyörit kireälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 14:16

Ensiavuksi ulkoilua ja sitten listaat toiseen sarakkeeseen kaikki tulosi ja toiseen pakolliset menosi. Jos kovin meinaa miinukselle mennä, menet nolostelematta kuntasi sosiaalitoimen puolelle apua kysymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2011 - 22:23

Samojen asioiden parissa painiskelee monikin nykyään. Yritä ajatella tänään positiivisesti, siirrä negatiiviset asiat huomiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:26

Ei tuohon muuta lääkettä ole kuin iloinen mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 23:27

Kyllä tuollainen tilanne varmaan masentaa..Ruokakasseja vaan hakemaan..ja sosiaalitoistoon käymään laskujen kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 04:47

Rahahuolia on nykyisin aika usealla, mutta niiden takia ei kannata terveyttä menettää.