Tänään on Pyryn päivä,onko pyryä näkynyt teilläpäin?

Ei ole Lappeenrannassa tänään pyryä,mutta muutama pyryn päivä sitten pyrytti niin,että tiet oli tukossa ja jalalle ei sijaa siinä lumisateessa.Sellaista en haluaisi enää kokea.Lumutöitä tehtiin monta päivää tämän pyrytyksen jälkeen.

Avainsanat: pyry hurjana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 11:48

Jutustelin eilen Pyryn kanssa.Hänellä ikää 89 vuotta ja pää kuin partaveitsi ! Tarjosi oikein nimppari limsat etukäteen :) Siinä sitten jutusteltiin politiikan nykytilasta ja mietittiin tulevia presidentin vaaleja.Kovasti oli mies ajan tasalla.Paremmin tiesi maailman menosta, kuin minä! Tosin siihen ei nyt sitten paljoakaan vaadita, mutta....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 10:38

No kas vain, ei vielä Keski-Suomessa ole kuin kymmenkunta lumiiutaletta pudonnut maahan , joten pyrystä ei voida puhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:48

Ei pyrytä eikä porota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:54

Ei toivottavasti pitkään aikaan,eteläisellä rannikolla +8 tänä aamuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 13:55

Ei sitä enää kauan tarvitse odotella.

Onhan se joka talvi ainakin kerran pyryttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 14:17

Ei pyryä mutta viima kyllä tuolla ulkona on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 14:36

En ole ainuttakaan lumihiutaletta nähnyt, pyrystä nyt puhumattakaan tälle syksylle. Aurinko kurkisti hetken aikaa ja nyt tuulee. Lähden tekemään heinäseipäistä lintumökille syöttöalustaa jos lähiaikoina aloittaisi lintujen ruokinnan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 18:06

Ei pyrytä ei..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 10:36

Onneksi ei ole pyryä näkynyt..eikä tarvisi pitkään aikaan näkyä..pysyis vaan pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 21:51

Ei ole pyryttänyt ollut muuten ihan kivoja ilmoja pimeestä huolimatta.Tänäänkin 101/2+Että ihmeellistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2011 - 21:34

Vain pyryharakoita kaakattamassa kuuluu ja näkyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 04:08

Ei ole pyryä näkynyt.