Onkohan minulle tulossa huonosti nukuttu yö?Toivon mukaan napsulaisille uni maittaa..

Mieheni leikkaus kesti 7:män tuntia..on kovat kivut kuulemma..ja paljon letkuja..joka puolella.. Sain äskettäin sairaalasta tietoa..kun oli tuotu osastolle.

Avainsanat: huonot yöunet..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 07:41

Toivottavasti sait nukuttua,kun nukkumalla kerää voimia mitä nyt kipeästi tarvitset.Laitan sinulle positiivistä energiaa ja haleja tämän tervehdykseni myötä.Onneksi sinulla on omat lapset perheineen teidän tukena,kun tukea tulete tarvitsemaan.Lääkärit tekivät varmasti kaikkensa korjatakseen vian mihesi selästä siihen on nyt luotettava.Antavat kipulääkkeitä toivon mukaan tarpeeksi.Aika näyttää mitä tulman pitää,ja odottavan aika on aina pitkä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 01.11.2011 - 00:57

toivottavasti saat nukuttua, kaikki sujuu varmasti hyvin, valvominen ei auta, toki huolissaan ei aina uni tahdo tulla .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 07:00

Huomenta Liisukka. Toivottavasti sait nukutuksi edes vähän. Voimia sinulle ja miehellesi sekä toipumista hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 07:05

Huomenta, ja toivotaan että kivut miehelläsi hellittävät ja leikkaus toisi toivotun tuloksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 08:42

Uni olisi maittanut vaan kun mies kuorsasi kuin moottorisaha vieressä niin nuku siinä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 08:56

Huomenta vaan.Itse juuri hain kortisonipiikin oikean lapaluun alle ... Eli huonosti nukuin minäkin viime yön : ( ...Nyt rauhallisesti ainakin tämä ja huominen...

Toivottavasti miehesi leikkaus onnistui ja saat nukuttua seuraavana yönä ajatuksiltasi.VOIMAHALI!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 09:36

Kyllä kohtalo on kovaa ihmisellä. Toivon että kaikki lähtisi menemään parempaa kohden. Helpottaisi molempia. Kyllä miettimään laittaa. Kauan on kipuja sietänyt .Olisi aika saada kuntoon.En ihmettele jos uni ei sinullakaan silmään tule. Siellä onneksi pajon hoitajia paikan päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:57

tämä on jo ohitse se nukkuminen, mutta toivon, että miehesi paranee pian ja toipuu kotikuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 13:40

Ei ole ongelmia nukkumisen kanssa.

Toivottelen sinullekin jaksamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 14:18

Jaksamisia molemmille...
Kyllä tulee nukuttua kuin uppotukki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 03:51

Jaksamista molemmille.