Miten Etiopian eräs heimo kunnioittaa suurmiehiään?

tieku.fi/kulttuuri-ja-histor...ki-otsassa

Avainsanat: merkki otsassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 14:05

hautaveistoksilla ,,otsassa on puinen siitin osoituksena vainajan sankariteoista

Kysyjän kommentti

naisilla varmaan veitikka silmäkulmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 15:05

Minäkin tunnen aika monta velikultaa, jotka olisivat tuon ansainneet "sankariteoistaan".
Viidentoista vuoden kÄsetus, että "Kyllä minä kohta otan eron, kun saan ensin..." ja sen jälkeen, kun vaimo otti eron, niin mies häipyi.
Siitä pitäisi saada jo kultainen, timanteilla ja tammenlehvillä kruusattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 16:21

No nyt pojat tilaamaan hautakiviä, kun mallikin voi vielä olla juhlakunnossa ja onhan niitä
apulantoja niillekin keksitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 17:23

. Kansan suuria poikia muistetaan hautaveistoksilla, joiden otsassa on puinen siitin osoituksena vainajan sankariteoista.

No tapansa kullakin, ei taida tuo tehota Suomalaisiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 18:34

Joskus kun oikein witjattaa niin sanotaan, että "kyrpä otsassa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 21:14

Uusi versio kalukukkarosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 23:39

Sankariteoista,päinvastoin täällä meilläpäin,kun näytetään käsimerkein kuin paljon jyrsii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 09:43

Miksi muistavat heitä vasta kuoleman jälkeen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 12:35

Sankaritekoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 20:52

Suurmiehet ovat patsaansa ansainneet....